דיין: לא יודע מי אמר שנשארנו. זה לא גמור

אכזבה בעכו מההפסד 1:0 לבני יהודה. נעים נזף ביוסי אסייג

יובל נעים הוא לא אחד שחוסך בביקורת כלפי השחקנים, והוא לרוב משמיע אותה בווליום גבוה. אתמול (שבת) אחרי ההפסד 1:0 לבני יהודה הוא דווקא בחר בגישה השקטה יותר, באופן יחסי כמובן, ועודד את חניכיו בחדר ההלבשה.

כלפי יוסי אסייג למאמן דווקא היתה ביקורת קשה מאוד. "עשית טובה שנכנסת, בקושי נגעת בכדור", אמר לו נעים והוסיף, "אם תמשיך ככה לא תשחק אצלי". בעכו מאוכזבים מאוד לאור העובדה שהקבוצה שיחקה לא רע ובהחלט היתה שווה לפחות נקודה.

עכו קיוותה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, אבל נעלה לטעום שום את טעמו של הפסד ויכולה להתנחם בעובדה שהפער מהקו האדום עומד על 7 נקודות. הבשורות פחות טובות: מהמשחק הקרוב מול מכבי חיפה ייעדר מירקו אורמוש וסטיבן כהן המוצהבים, כמו גם איסמעיל ריאן שלא יוכל לשחק מול הירוקים בעקבות הסכם ההשאלה.


"גם כשניצחנו בשבוע שעבר ידענו שלא סיימנו את המאבק ושהליגה מסובכת", אמר קשר עכו גיא דיין, "ההפסד הזה פגע בנו, אבל נקווה לתקן מול מכבי חיפה. לא מתפקידי לומר מה עבד ומה לא עבד, פשוט קיבלנו גול משום מקום. המאמן והצוות המקצועי יעבדו על זה וישפרו את מה שצריך. אני לא יודע מי דיבר זה שכבר נשארנו, כי כלום לא גמור. הליגה קשה וארוכה, מה שבטוח שכל התחתית היתה מוכנה להתחלף איתנו ולהיות במצבנו. צריך לעשות את שלנו ולהביא את הניצחון בשבוע הבא".