עסקת העברתו של שיר צדק לבני יהודה פוצצה

פרסום ראשון: בלם ק"ש ביקש לעזוב, אך שרצקי החליט לבטל את העסקה

בקרית שמונה לקחו קשה את ה-3:3 שכפתה עליה מכבי פ"ת בתוספת הזמן אמש (שבת). הקבוצה של ברק בכר אולי עלתה באמצע השבוע לשמינית גמר גביע המדינה, אך מאז הניצחון 1:3 על מכבי ת"א לפני 3 שבועות, היא לא הצליחה לנצח (הפסד ושתי תוצאות תיקו).

בתוך כך, הבלם שיר צדק שהחלים בתקופה האחרונה מפציעה יישאר בסופו של דבר במועדון. צדק ביקש לעזוב את המועדון כיוון שאינו מקבל דקות וכבר היה סגור בבני יהודה, אך בסופו של דבר איזי שרצקי החליט להפיל את העסקה ולהשאיר את צדק בצפון.

"אנחנו עוברים יותר מידי תהפוכות השנה", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "יותר מידי שחקנים עוזבים. הסגל שלנו קצר ויש לזה מחיר. עכשיו עוד פעם יגיע חיזוק? זה יותר מידי תהפוכות לעונה אחת". כרגע נראה כי הבעלים, איזי שירצקי, לא מתכנן לחזק את הסגל. לקבוצה כזכור ישנם רק ארבעה זרים, ומלבדם לא מעט פצועים ביניהם, תמיר כחלון, אדריאן רוצ'ט ומשה אבוטבול שסיים את העונה.

"אני מאוד עצוב, מאוד כועס", אמר דייויד מנגה בסיום, "בסופו של דבר, אנחנו לוקחים מפה רק נקודה אחת.  חזרנו מ-2:0 ואז כבשנו שוב והם הישוו בדקות האחרונות. זה הכעיס אותי. בטוח שאני מאוכזב כי נלחמנו עד הסוף. אבל לא השגנו ניצחון. בגלל זה המוראל שלנו נמוך".
 
מלבד הפצועים, קרית שמונה נפרדה השבוע מברק בדש שעבר למכבי ת"א ומדושאן מאטוביץ' לחתם בבית"ר ירושלים. "אני מרגיש שיש שחקנים טובים בקרית שמונה, לכן הם עברו למועדון טוב", הוסיף מנגה, "עכשיו אנחנו משתדלים להסתכל קדימה, יש לנו קבוצה טובה, שחקנים צעירים ואנחנו נלחם כדי להגיע לפלייאוף העליון".