דמאיו לחניכיו: "עמדת המאמן לא תשתנה"

בעלי בני יהודה נתן גיבוי לקשטן ונזף: "תתעוררו ומהר"

בני יהודה פתחה את עונת 2013/14 עם ניצחון ביתי על מ.ס. אשדוד, אבל מאז - שממה. הכתומים הפסידו אמש (שבת) 3:2 להפועל עכו, השלימו משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון ונשארו מתחת לקו האדום. במועדון התחילו להבין שמדובר בקבוצת תחתית והיום הם גם הבינו מבעלי הקבוצה, משה דמאיו, כי נכון לרגע זה אין שינוי בעמדת המאמן.

בהנהלת המועדון כועסים מאוד על השחקנים. לפני האימון היום שוחח משה דמאיו עם השחקנים בנוכחות המאמן, דרור קשטן. הוא הסביר להם את המצב ואמר כי הם חייבים להתעורר, השינויים לא יבואו מעמדת המאמן. השחקנים בינם לבין עצמם לוקחים אחריות על המצב ומדברים על כך שהם חייבים להבין שמדובר בקבוצת תחתית לכל דבר וחייבים להתחיל להתנהל בהתאם שזה אומר, דבר ראשון לא לספוג.


גורמים במועדון סיפרו על אי שביעות רצון מהחילופים התכופים של דרור קשטן בין ההרכבים. מדברים על סוג של נתק בין קשטן לשחקנים, שביקרו את הגישה הנוקשה שיצרה בעיות בתקשורת בין המאמן לחניכיו. בכל מקרה, כרגע הוא מקבל גיבוי מלא מדמאיו.


"אנחנו השחקנים סיפקנו הופעה מבישה. להגיע למשחק כל כך חשוב, משחק של מאני-טיים, ולרדת ב-3:0 במחצית... רק השחקנים אשמים במצב הזה ורק אנחנו יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, כי הוא בלתי נתפש", אמר הבלם גל כהן לאחר ההפסד.


"זה נראה לא טוב כרגע. יש פה שחקנים שהתרגלו לפלייאוף עליון, אלה מאבקים שונים. צריך לעשות את הסוויץ'", הוסיף כהן, שהגיע לבני יהודה מהפועל פתח תקוה. "צריך להביא נקודות, לא צריך להיראות טוב. צריך להיות יעיל, אבל אנחנו לא יעילים, סופגים יותר מדי ולא מבקיעים. התפקיד שלנו הוא להוציא את העגלה מהבוץ, אף אחד לא ירחם עלינו".


בני יהודה תנסה להתחיל לצאת מהבוץ כבר בשבת הבאה, אז היא תתארח אצל הפועל ניר רמת השרון, הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה. משחק הבית הבא של החבורה משכונת התקווה יפגיש אותה עם מכבי חיפה.