האחרון של קשטן? 2:3 לעכו על בני יהודה

המאמן: "כבר הייתי במצבים קשים בחיי". הקהל מחה נגדו

בני יהודה היתה חלק בלתי נפרד מצמרת ליגת העל בשנים האחרונות, אבל נראה כי את העונה הקרובה היא עומדת "לבלות" במאבקי הישרדות. הקבוצה של דרור קשטן הפסידה הערב (שבת) 3:2 להפועל עכו, סגרה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון - ונותרה עמוק מתחת לקו האדום. כ-50 אוהדים של בני יהודה המתינו ליד האוטובוס של בני יהודה וקיללו את הקבוצה - את השחקנים, קשטן ומשה דמאיו. כוחות אבטחה ומשטרה הגיעו למקום.

החבורה משכונת התקווה יצאה לפגרה אחרי תוצאה טובה מול הפועל תל אביב (2:2), אבל מתברר שגם זה לא הוציא אותה מהמשבר. מול קבוצה "בליגה שלה", בני יהודה פשוט התפרקה (כל השערים נכבשו במחצית הראשונה) וכרגע קשה לראות איך היא יוצאת מזה. נקודת אור אחת בכל זאת יש - בשבוע הבא מחכה לבני יהודה משחק ביתי מול רמת השרון החלשה.

אבל עם כל הכבוד לקבוצה עצמה, הסיפור היותר גדול הוא זה של דרור קשטן. המאמן המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי נמצא במצב בו ספק אם היה במהלך הקריירה המפוארת שלו. בעבר הלא רחוק הקבוצות של קשטן היו מטילות אימה על היריבות, אבל קבוצתו הנוכחית נראית מבוהלת לחלוטין, לא מחוברת ופשוט לא מספיק טובה לליגה הבכירה.


כשנשאל על האפשרות שיסיים את תפקידו מיוזמתו, הגיב דרור קשטן: "מה שיש לי לומר בנושא, אומר רק להנהלה. זה ערוץ התקשורת שאני צריך להשתמש בו". עם זאת, מאמן הנבחרת לשעבר עדיין משוכנע שהוא האיש שיוציא את העגלה מהבוץ. "אני מאמין בקבוצה ומאמין שאפשר לצאת מהמצב הזה. הייתי כבר במצבים קשים  בקריירה שלי ואני לא אחד שמוותר. בני יהודה צריכה לחשוב כמו קבוצת תחתית, כשהשחקנים יחשבו כך, אז המצב ישתפר". לפי גורמים בהנהלת המועדון מעמדו של קשטן עדיין יציב. בימים הקרובים צפויה פגישה בין ראשי המועדון לקשטן ולאחריה הדברים אמורים להתבהר באופן סופי.


מהעבר השני, יובל נעים ושחקניו בהחלט יכולים לחייך. הפועל עכו רשמה את ניצחונה השלישי העונה ופתחה פער של שבע נקודות מהקו האדום - פער משמעותי ללא ספק. ננאד מרינקוביץ', מירקו אורמוש וג'וליאנו ספדאסיו כבשו את השערים (אמיר עגייב רק צימק) לזכות הצפוניים, שיתארחו בשבוע הבא אצל מכבי חיפה.

מהלך המשחק


במשך 30 דקות לא קרה שום דבר באצטדיון טוטו, אבל לשער של ננאד מרינקוביץ' היה שווה לחכות. קשר עכו הניף את רגל ימין והטיס את הכדור לפינה העליונה הרחוקה של איינוגבה. 0:1 מרהיב לעכו. 7 דקות בלבד לאחר מכן הבור של קשטן הפך לעמוק עוד יותר. מירקו אורמוש קיבל את הכדור ברחבה ומ-13 מטרים הכניע את השוער הניגרי. 0:2 עכו. 


בדקה ה-45 זה כבר הפך לתבוסה אחרי שג'וליאנו ספדאסיו הברזילאי כבש מקרוב. 0:3 עכו. חמש דקות לפני השריקה האחרונה אמיר עגייב צימק ל-3:1. בתוספת הזמן גיל יצחק הקטין ל-3:2 והכתומים אף היו קרובים להשלים קאמבק מדהים, אבל בסופו של דבר הם ירדו מנוצחים בפעם השביעית העונה.