בהפועל חיפה זעמו על השיפוט: "היה פנדל"

רצף הנצחונות נעצר באשדוד: "לא מנצחים כשזטמה שופט אותנו"

בהפועל חיפה מתקשים לקבל בשקט את ההפסד הראשון שלהם אחרי שלושה ניצחונות רצופים. האדומים-שחורים נכנעו 1:0 אצל מ.ס אשדוד, אבל בקבוצה החליטו להפנות אצבע מאשימה לעבר צוות השיפוט בראשות חלים זטמה. "כבר ארבע שנים ברציפות שחלים זטמה שופט אותנו באשדוד ואנחנו לא מנצחים. היה פאול בגול של אשדוד והגיע לנו פנדל", טענו שחקנים בקבוצה של שלומי דורה.

גם השוער קאלה דרשלר הביע ביקורת קשה על האיש והמשרוקית: "כל הפסד הוא לא נעים, אבל באנו לשחק עם הטקטיקה שלנו וידענו שאנחנו במינימום יכולים לצאת עם 0:0. מישהו, שאני לא רוצה להגיד את שמו, לא נתן לנו להתקרב לרחבת ה-16. מימון צריך היה לקבל כרטיס אדום. אני מבקש מהתקשורת שתראה את המשחק".

"אני לא אומר שהיינו מעולים, אבל אני יכול להגיד שגם אשדוד לא היתה מסי או רונאלדו", הוסיף הקרואטי, "אני מאוד גאה בשחקנים שעשו מאמץ לתת גול. היו לנו הזדמנויות. צריכים לחשוב על השער שספגנו אבל זה כבר סיפור אחר".


להפועל חיפה ממתינה האלופה מכבי ת"א בעוד שבועיים. "מכבי קבוצה אירופית, מכונה בליגת העל, אבל באר שבע נתנה לקבוצות דוגמא איך צריך להיראות מול מכבי", אמר השוער, "אנחנו צריכים להיות כמו שאנחנו. לצאת לתקוף כי בסופו של דבר במכבי משחקים שחקנים מוכשרים וטובים, ברמה הכי גבוהה, אבל זה עדיין בני אדם והם נושמים אוויר ואוכלים את אותו האוכל. אני מקווה שנעשה מאמץ כמו נגד מכבי חיפה, כי לדעתי אלו שתי הקבוצות הכי הטובות בארץ".