איתמר ניצן: "זה לא נעים לבזבז זמן"

המצב של רמה"ש אבוד? השוער: "אם נשחק כך, אז נצא מזה"

איך אפשר להגדיר את פתיחת העונה של רמת השרון? אין ספק שמדובר בהתרסקות גדולה. הקבוצה ממורשה, שרק בשנה שעברה הגיעה לפלייאוף העליון, רשמה פתיחה עלובה לעונת 2013/14, כאשר רשמה עד כה שישה הפסדים רצופים בשישה מחזורים ואף הספיקה להחליף את המאמן אלי כהן בחיים שאבו. בינתיים זה לא עזר.


אמש (ראשון) שחקניו של שאבו התבצרו בחלק המגרש שלהם ועשו הכל כדי לשרוף את הזמן עד שריקת הסיום מול מכבי תל אביב. הצהובים התקשו למצוא את השער של איתמר ניצן עד שהגיע ערן זהבי, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה וכבר כעבור 50 שניות הצליח להכניע את השוער.


למרות ההפסד, ברמה"ש יצאו מרוצים מהמשחק. "היה מאמץ קבוצתי טוב, ראו כאן קבוצה שונה של רמת השרון", אמר איתמר ניצן לאתר ערוץ הספורט, "אין לי ספק שאם נמשיך לשחק ככה, עם לב והרבה יותר רצון, אז נצא מהמצב שאנחנו נמצאים בו כרגע".כשנשאל על בזבוזי הזמן האינסופיים שלו הגיב: "זה לא נעים לבזבז זמן, אך הבדלי הרמות היו ברורים. אנשים לא צריכים לצפות מאיתנו לשחק הכי אטרקטיבי מול קבוצה שהתקציב שלה גדול משלנו במאות מיליוני שקלים. זה המקצוע שלנו - עלינו להאט את קצב המשחק ולנסות לעקוץ בשער אחד או שניים".


"אין ספק שזו לא ההתחלה שייחלנו לה והיא לא אידיאלית עבור שום קבוצה", הוסיף ניצן, "אנחנו ננשוך שפתיים וננסה לקחת את הקבוצה לכיוון חיובי". על ההחלטה של רמה"ש לשלם את הכסף בצ'קים דחויים לתחילת ינואר, כלומר השחקנים לא יקבלו שכר עד אז, אמר השוער: "המצב בבנק בסדר גמור. כולנו מקצוענים וכולנו מאמינים שנקבל את כל הכסף מהמערכת. כל אחד בא לכאן לעבוד בשביל עצמו ובשביל הקבוצה, בלי קשר לכסף".