נשיא בארסה: פפ משקר, אפילו לא דיברנו

רוסיי הגיב לדברים הקשים שהטיח בו האקס: שיביא הוכחה

בשנים האחרונות, קיבלנו רושם על אידיליה שמתרחשת בברצלונה. גביעים ותארים נשפכו כמו מים, מחמאות הושפרצו לכל עבר ופרגונים הושמעו מכל כיוון. ואז הגיע השבוע האחרון. פפ גווארדיולה האשים בצורה חמורה את ראשי ברצלונה בטענה כי אלה "השתמשו במחלה של טיטו וילאנובה כדי לפגוע בי, זה משהו שלא אשכח לעולם".וכשנראה היה שמדובר באיזו פליטת פה, המאמן ירה גם את המשפט הבא: "הייתי במרחק 6,000 קילומטר וביקשתי מההנהלה של ברסה שיעזבו אותי במנוחה, הם לא עשו את זה, הם שיגעו אותי וירדו לחיי, הם לא עמדו במילה שלהם".
 
היום, ארבעה ימים אחרי אותה התבטאות חריפה, מגיעה התגובה של נשיא ברצלונה, סנדרו רוסיי. "אנחנו הופתענו מאוד מהדברים של פפ, הם לא נכונים, הם שקריים", אמר רוסיי, "כשאתה מאשים מישהו, אתה צריך להוכיח את הדברים שלך. מעולם לא השתמשנו במחלה של טיטו. אנחנו לא מבינים על מה הוא מדבר".
 
נשיא המועדון לא נשאר חייב גם בכל הנוגע לאישום השני של פפ. "אני לא יודע מה הוא רוצה. לא דיברתי איתו מהרגע שנפרדנו ממנו בקאמפ נואו עד השבוע הזה, כשבירכתי אותו על המינוי בבאיירן מינכן", אמר רוסיי, "כל הסיפור הזה הוא לא טוב לשם של המועדון, אבל אסור לשכוח את התרומה הגדולה שלו לברצלונה, והתארים הרבים שהביא לנו".
 
אגב כשנשאל לגבי היחסים בין פפ וטיטו וילאנובה, הנשיא נשמע זהיר מאוד. "אני לא צריך לדבר על יחסים בין שני אנשים, זה לא ענייני. הם צריכים לענות לשאלה כזו". דיפלומט.