גלבאן: בכיתי. אלה רגעים שאזכור לנצח

הקשר נפרד מבני יהודה. קשטן: מהזרים הטובים שהיו פה

בני יהודה ניצחה הערב (שבת) את הפועל רמת השרון 1:2 במשחק כמעט חסר חשיבות בליגת העל, אבל האירוע הזה יזכר במשחקו הביתי האחרון של פדרו גלבאן במדי הכתומים. הקשר זכה לטקס פרידה מרגש, תשואות מהיציעים וגם החזיר עם שער יפהפה בדקה ה-54, רגע לפני שהוא עוזב את ישראל לטובת הליגה במקסיקו.

גלבאן בן ה-27 נפרד מהכתומים אחרי 5 עונות מרשימות בשכונה בהן הפך לאחד הזרים המובילים בליגת העל וכבש לא פחות מ-65 שערים. הערב ככל הנראה חזינו באקורד הסיום שלו על מגרשי ארץ הקודש והארגנטינאי לא נותר אדיש. "אני אזכור את הרגע הזה תמיד. אני מודה לכולם. קצת בכיתי אחרי המשחק", סיפר גלבאן, "צריך ליהנות מהמשחק ואני מאוד שמח. הכול מאוד ריגש אותי ויש פה אנשים טובים שנתנו לי הרגשה טובה. אני אזכור את המועדון הזה. תודה רבה לקהל של בני יהודה".


גם המאמן דרור קשטן, שעמד ומחא כפיים לשחקן אחרי השער שהבקיע פירגן: "גלבאן הוא אחד הזרים הטובים שהגיעו לישראל. הוא הטביע את חותמו והוא יזכר עוד הרבה שנים במועדון. הוא ספורטאי למופת ואדם נפלא ואין מילה אחת רעה לומר עליו. הוא נתן תרומה גדולה מאוד לבני יהודה".


על 3 הנקודות שהעלו את הכתומים למקום הרביעי אמר המאמן: "זה ניצחון חשוב מאוד. חשוב לסיים את העונה בצורה משכנעת ובשנים קודמות מקום רביעי הביא אותנו לאירופה. אני מקווה שנסיים את העונה במקום". על התוכניות לעתיד הוסיף: "אנחנו  עובדים כרגיל בשקט, עושים את העבודה שלנו. פה ושם הדברים יוצאים החוצה. ברגע שיהיו דברים מוגמרים לא נסתיר דברים".