עימות בין דנקוביץ' לטגה: קרא לי כושי

תקרית מכוערת אחרי ה-1:3 של הפועל חיפה בעכו

הפועל חיפה הכניעה 1:3 את הפועל עכו והשיגה ניצחון חוץ ראשון העונה בליגת העל. 3 הנקודות מאפשרות לניר קלינגר ושחקניו להמשיך ולחלום על הישרדות בליגה הבכירה, על אף שהם עדיין מדורגים מתחת לקו האדום עם 24 נקודות מ-24 מחזורים - אחת בלבד מתחת לבני סכנין, מכבי נתניה והפועל רמת גן. אלא שלמרות האופטימיות, המשחק הזה הסתיים בתקרית מכוערת.


בכניסה לחדרי ההלבשה התפתח עימות חריף בין סטפן דנקוביץ' לאמייה טגה, לאחר שהסרבי של הפועל חיפה כינה "כושי" את קשר עכו, לטענת האחרון. הקיצוני הימני, כזכור, היה גם בין המעורבים הבכירים בקטטה ההמונית באיצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקוה.


בחזרה למסלול הניצחונות. בעצת רב עמו דיברו חלק מהשחקנים, הם נוהגים להתפלל ולשיר בחדר ההלבשה לפני המשחקים בתקופה האחרונה. המאמן ניר קלינגר, שקיבל לא מעט קרדיט מהבעלים יואב כץ, העדיף בינתיים להתמקד בצד המקצועי.


"זה עוד צעד בדרך להישארות, אני מאוד מאמין בקבוצה", סיכם ניר קלינגר. "ראו נחישות גדולה מצידנו. אני לא זוכר מתי הפועל חיפה הבקיעה שישה שערים בשני משחקים, זה אומר שאנחנו מתקדמים. אני חייב תודה לקהל שהתגייס באופן טוטאלי ועודד את הקבוצה. זה הטריף את השחקנים. אנחנו עדיין מתחת לקו וחייבים להמשיך לאגור נקודות כדי שהמטרה תושלם ונישאר בליגת העל".


מאמן עכו יובל נעים ניתח: "אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל לא נוריד את הראש. יש גם ימים כאלה. שלטנו 75 דקות מהמשחק, אבל כשאתה מקבל גולים במתפרצות ועושה טעויות בהגנה אז אתה יוצא מופסד. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם ושהם היו טובים, אבל היו דברים שהם עשו לא נכון ובכך מנעו תוצאה יותר טובה. אין לנו את הפריבילגיה להיות בדאון כי במחזור הבא יש לנו עוד משחק מטורף מול ר"ג".