סאלח חסארמה: "התגעגענו לטעם הניצחון"

ק"ש ניצחה אחרי 5 מחזורים. אבוחצירה יהיה כשיר לשבת

אלופה היא כבר לא תהיה העונה, אבל קרית שמונה רוצה מאוד להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון היה נראה כי גם המטרה הזו עלולה לחמוק מבין ידיה, אבל ה-1:3 אמש (שבת) על הפועל רמת גן החזיר את החבורה של ברק בכר למסלול בדיוק בזמן.


  • לחצו וצפו בכל תקצירי ליגת העל
  • בחדר ההלבשה בסיום השמחה היתה גדולה, כאשר לא מעט לחץ השתחרר אחרי תקופה ארוכה ללא ניצחון. הבעלים איזי שירצקי נכנס ואמר לשחקנים: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, כל הכבוד". סאלח חסארמה הוותיק קיבל מחמאות גדולות, כמו גם דן אייבינדר, דושאן מאטוביץ' ואחמד עבד שנכנס כמחליף.


    "כל כך רצינו לנצח את המשחק הזה כי כבר תקופה ארוכה לא טעמנו את טעם הניצחון והתגעגענו", אמר חסארמה, שכבש את הראשון, "השער? כל הניצחון שימח אותנו, הוא סוף סוך הגיע. אנחנו מאמינים שהפלייאוף העליון זה המקום שלנו, אנחנו עדיין קבוצה טובה, אנחנו מתכוונים לרוץ כמה שיותר למעלה".


    בעניין אחר, היום יעבור שמעון אבוחצירה צילום כדי לאבחן את הפציעה אבל ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב בשבת. החלוץ סובל ממתיחה ברצועות הקרסול.


    תוספת הזמן במגרש בקריה שוחקה תחת תאורה חלקית, לאחר שחלק מהאורות כבו באופן מפתיע. ההסבר נובע בנפילת חשמל רגעית שקרתה בכל האזור בעקבות תקלה בחברת חשמל, שגרמה לחלק מהפנסים להפסיק לעבוד לשנייה. אחרי 5 דקות כל התאורה חזרה.