פאלרמו דורשת חצי מיליון יורו על זהבי

מכבי רוצה את הקשר, אך העסקה עשויה להיתקל בקשיים

ערן זהבי עשוי להצטרף בחודש ינואר למכבי תל אביב, אבל הבוקר (ראשון) מתברר כי העסקה הזו לא הולכת לצאת אל הפועל כל כך בקלות. בפאלרמו, קבוצתו הנוכחית של הקשר, לא מתכוונים לקבל פחות מחצי מיליון יורו על כרטיסו של זהבי, דבר שעשוי להפיל את העסקה בסופו של דבר.

כזכור, האיטלקים שילמו על זהבי כ-1.5 מיליון יורו ולמרות הרצון של שני הצדדים להיפרד, בפאלרמו מודעים לעניין הרב שערן זהבי מייצר אצל מכבי תל אביב ולא מתכוונים להתפשר, כך לדברי גורמים במועדון האיטלקי. במכבי ת"א מצידם אומרים שהם מקווים שעסקת זהבי תצא לפועל, אך לא יעשו זאת בתנאים הנוכחיים, לפיהם זהבי מעוניין בחוזה לארבע שנים עם שכר של 400 אלף יורו לעונה.


ההוראה שהגיעה עוד בתחילת השנה מהבעלים מיץ' גולדהאר היא שאף שחקן במכבי ת"א שלא הגיע כשחקן חופשי ישתכר יותר מ-350 אלף יורו נטו. למרות הרצון של מכבי להתחזק בעמדה זאת, היא תמתין בסבלנות כדי להגיע למחירים הרצויים מבחינתה.


אגב, בהפועל ת"א עוקבים אחרי האפשרות שערן זהבי ישחק במדי מכבי ת"א והאדומים מנסים לטרפד את העסקה ולהחזירו לחודורוב. מקורב למועדון התקשר לזהבי ואמר לו כי הם היו מעוניינים לפתוח איתו במשא ומתן כדי שיחזור בחלון ההעברות בינואר. בהפועל אף העלו את הרעיון שבכסף העתידי שירוויחו ממכירת טוטו תמוז יצליחו להנחית את זהבי, אך זה נראה כמו אופציה בעלת סיכויים נמוכים לנוכח העובדה שמלבד הכסף שיגיע ממכירת תמוז (שעוד לא התרחשה) ויספיק לשחררו מפלארמו, נותר עניין השכר הגבוה של הקשר, שלמועדון אין כרגע את האמצעים לשלמו.

היום תערוך מכבי תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ביום שני מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, כשלפניו יערוך המאמן אוסקר גארסיה את מסיבת העיתונאים השבועית שלו (15:30, שידור ישיר כאן באתר).