מכבי ת"א לוחצת לבטל את כל המחזור

עקב האזעקה בתל אביב: האימון הופסק, הזרים בהיסטריה

האזעקות באזור תל אביב וההסלמה במצב הביטחוני גם באזור המרכז נותן אותותיו גם בעולם הספורט. אימון מכבי ת"א הופסק מיד לאחר האזעקה שנשמעה באזור המרכז. השחקנים נשלחו לביתם וימתינו להנחיות נוספות מהנהלת הקבוצה. אימון הפועל ת"א בוטל לפני שהחל.

שחקני הקבוצה ששהו באותה העת במתחם האימון בקרית שלום שמעו את הפיצוץ ועמדו מספר דקות מתחת לגגון במתחם. השחקנים שאינם רגילים לסיטואציה מלחיצה כזו, הגיבו בהיסטריה למצב והיה ניכר כי הם לחוצים מאוד מהמקרה. כעבור מספר דקות פוזרו הצהובים מהמתחם וכל אחד נשלח לביתו.


"האזעקה הפתיעה אותנו", סיפר יואב זיו לאתר ערוץ הספורט. "ישר לאחר מכן ירדנו לחדרי ההלבשה ובגדול לא הייתה פאניקה. אצל הזרים, אפשר היה להרגיש את הדאגה למשפחות, במיוחד כשזה קורה להם לראשונה. שמענו פיצוץ חזק קרוב אלינו וזה ממש לא היה נעים".


זיו המשיך לתאר את התחושות וגם הביע סולידריות: "נכון שחווינו אזעקה, אבל זה לא דומה למה שהולך בדרום, שם חיים את זה. הלב של כולם נמצא איתם. המשפחות של לוגסי וצ'קול נמצאות בדרום ואנחנו שומעים מהם כל יום. המחזור כולו? אני חושב שצריך לבטל אותו. מה יקרה אם פתאום תהיה אזקעה במגרש?"

בתוך כך, בעקבות ההסלמה במצב וההיסטריה במועדון, השחקנים הזרים שאינם רגילים למצב דיברו עם משפחותיהם ששוהות בארץ ואמרו כי הם שוקלים לשלוח אותן בחזרה לארצם. אחרי שבוטלו המשחקים של אשדוד ובאר שבע עקב ההסלמה בדרום, כעת, לא ברור עדיין אם יתקיים המשחק של מכבי ת"א מול בני יהודה בבלומפילד בשבת (17:15). במועדון ממתינים להנחיות של פיקוד העורף וייערכו למצב החדש בהתאם.


בהפועל ת"א גם התכוננו לאימון המועדון לקראת המשחק בשבת (19:30) מול קרית שמונה בצפון. במועדון החליטו לבטל את האימון לפני שהחל. "בדיוק באנו לצאת לאימון ושמענו את האזעקה", אמרו שחקנים, "היה בום גדול וזה נשמע קרוב, זה היה מפחיד". נכון לעתה, האימון של האדומים מחר מתקיים כרגיל.