שחקני הפועל חיפה שרו לכץ: "אוהבים אותך''

שפכו על הבעלים מים אחרי ה-1:2 הדרמטי על אשדוד. צרפתי: "רוצה לנצח בטדי"

ניצחון ראשון מביא איתו תמיד הקלה גדולה, אבל כשהוא כולל דרמת ענק התפרצות השמחה היא עצומה הרבה יותר. הפועל חיפה ניצחה אמש (שבת) 1:2 את מ.ס אשדוד ועשתה את זה עם שני שערים בתוספת הזמן. ניר קלינגר אולי החסיר פעימה בדקות שלפני שריקת הסיום, אבל אז קיבל הרבה אוויר לנשימה בתחתית.


בחדר ההלבשה זה נראה יותר כמו חגיגות אליפות, כששחקני הפועל חיפה משתוללים משמחה. למסיבה הוזמן גם יואב כץ, שהוכנס על ידי השחקנים, ששפכו על הבעלים מים ושרו לו: "אנחנו אוהבים אותך". כץ, שזוכה בחודשים האחרונים לביקורת קשה ולמחאת האוהדים, וגם מקצועית לא קיבל הרבה סיבות לחייך, נהנה הפעם מקצת נחת ואפילו רקד עם השחקנים שלו. אגב, אחרי ניצחון הבכורה הוא סוף סוף יכול היה להירגע והבעלים המריא הבוקר לארה"ב.

"האמת היא שאחרי השער הראשון היתה לי הרגשה שנוכל לנצח את המשחק", אמר קשר הפועל חיפה גיא צרפתי, שבישל את שער הניצחון, "חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה והיתה הרגשה בין השחקנים שאנחנו מנצחים. הכדור בקושי עבר את הקו פעמיים, ואני מקווה שהכל יתפרץ עכשיו החוצה ושנמשיך לנצח משחקים".


"אני שמח שהחילוף שלי עזר לקבוצה ושהצלחנו לייצר מזה שלוש נקודות", הוסיף צרפתי, "יש לי ניסיון בלנווט את עצמי ולעשות את הטוב ביותר. אני יכול לשחק רבע שעה וגם משחק שלם. היה מרגש בחדר ההלבשה, שחקנים שרו ליואב כץ והשפריצו עליו מים. אני מקווה שננצח גם בשבוע הבא בטדי".


צרפתי התייחס גם למחאת האוהדים: "אנחנו שחקני כדורגל, שבאים למגרש ונותנים הכל מבחינה מקצועית. לא נתעלם מהבעלים שבא ותומך בנו. אנחנו תומכים בצוות המקצועי וצריכים את הקהל איתנו. מי שמשחק על המגרש הם השחקנים ואנחנו צריכים כל עידוד שאפשר לקבל, בין אם מדובר בבעלים ובין אם מדובר בקהל".