קטטה בין אוהדי מכבי והפועל ת"א

שבוע לדרבי: ההפגנה מול הבית של רמון הפכה לאלימה. אוהד אחד נעצר

זהו זה, הכל כבר מוכן. מכבי תל אביב עברה הערב (שבת) בהצלחה את החזרה הגנרלית לפני הדרבי הגדול מול הפועל ת"א, כאשר ניצחה 1:3 את הפועל רמת גן באיצטדיון המושבה. מי שנראה מוכן מאוד לקרב העירוני הוא אלירן עטר. החלוץ כבש צמד בזק בתחילת המחצית השניה והפך את שאר ההתמודדות במגרש בפתח תקווה לגארבג' טיים אחד גדול.


למרות הניצחון, הערב הזה לא עבר בשקט. חלק מאוהדי מכבי ת"א התעסקו דווקא במחירי הכרטיסים לדרבי. כ-30 מאוהדי הקבוצה הפגינו בקרבת ביתו של חיים רמון בעקבות התמחור הגבוה יחסית לקרב העירוני. בצד השני הגיעו גם עשרות אוהדי הפועל ת"א שהביעו תמיכה בבעלים. בשלב מסוים, העניינים התחממו והתפתחה קטטה במקום.


כוח המשטרה שהיה באזור עצר אוהד אחד של הפועל ת"א והרגיע את העניינים. בכל מקרה נראה שהגזרה מתחממת לקראת המשחק בראשון. בואו רק נקווה שהאלימות תיפסק בנקודה הזו.


גם אוסקר גארסיה כבר מוכן למפגש מול האדומים. "אני יודע שיהיה משחק שונה ויודע שיהיה מאוד מיוחד", פתח המאמן. "הייתי רוצה לשחק במשחק כזה. אני לא חושב שיש שחקנים שמפחדים מהמעמד ואם כן אז הם לא צריכים להיות שחקני כדורגל. נתחיל לחשוב על המשחק הזה רק ממחר".


על הניצחון מול רמת גן אמר: "שיחקנו מחצית שנייה טובה, ידענו שהם יהיו עייפים וכבשנו. יחד עם זאת אני לא מרוצה מחצי השעה האחרונה כי לא היינו רגועים. אנחנו חייבים לעבוד קשה במשך 90 דקות".


מהראן ראדי, שכבש את השלישי בוולה אדיר, הוסיף: "שמח שיצא לי גול יפה, אבל הכי חשוב שלקחנו 3 נקודות. זה לא הלך קל מולם, אבל אחרי שכבשנו את ראשון המשחק נהיה יותר קל. דרבי? הניצחון הזה נותן הרבה כוח ודרבי זה דרבי ומשחק אחד שכל קבוצה תתן את המקסימום. אני מקווה שידנו תהיה על העליונה. המחירים? לא רוצה להיכנס לזה".

פרדי דוד סיכם מהצד המפסיד: "לא הגענו למשחק. היינו מאוד מבוהלים ולא רגועים עם הכדור. כשמשחקים רע נגד מכבי משלמים על המקום. אני לא חשוב שהשחקנים פחדו, אבל הקבוצה לא נראיתה מחוייבת. כרגע לא אגיד כלום לשחקנים, אבל ביום ראשון הם ישמעו ממני. לדבר בשלב כזה של העונה על ירידה זה לא רציני. בצורה שנראינו היום לא נוכל לשרוד בליגה".