דוידוביץ' נקנס על ידי חיפה ב-10,000 ש"ח

השוער לא ערך חימום מול בני יהודה ונענש לאחר שנערכה לו ועדת משמעת

זה אמנם לא סכום קטן אך מדובר בעונש סביר ביותר מבחינת השוער. ניר דוידוביץ' נקנס ב-10,000 ש"ח על ידי המועדון בתום ועדת משמעת שנערכה במשרדו של עו"ד אורי שכוטוביץ', שמשמש כיועץ המשפטי של מכבי חיפה. בישיבה נכח גם הדירקטור ברק קנה ונושא עזיבתו של ניר דוידוביץ' בכלל לא עלה על הפרק, כלומר הוא ממשיך כרגיל בקבוצה.

דוידוביץ' עמד לדין בעקבות העובדה שלא ערך חימום מלא עם בויאן שראנוב לפני המשחק מול בני יהודה ביום ראשון, אלא העדיף לדבר עם חבר בצד וחזר רק לחלק האחרון של האימון. כל זאת ללא אישור מאף גורם בקבוצה. השוער הוותיק טען בדיון כי הוא מבחינתו הבין שרק כאשר השוער הראשון יורד לחדר ההלבשה, הוא צריך לעמוד בין הקורות וכך פעל. לפני כן, הוא אינו מחויב לעשות זאת על פי דבריו. זה לא שיכנע את הוועדה והוא כאמור ספג קנס שיפוצל ל-2 תשלומים.


אגב, למחרת האירוע, הוזמן דוידוביץ' לשיחה אצל אלישע לוי שלא קיבל את ההסבר של השוער. המאמן שלח אותו לוועדה חיצונית (בראשות ההנהלה).


זוהי לא הפעם הראשונה בה העניינים בגזרת השוער הוותיק אינם רגועים. זה התחיל בקיץ עם הטחת ההאשמות שלו לעבר יניב קטן ואריק בנאדו, ובעיקר כלפי הראשון על כך שלא לקח אותו להניף את צלחת האליפות בסוף העונה שעברה והמשיך במתח תמידי על רקע זהות השוער הראשון בחיפה לאחר הבאתו של שראנוב.

מאוחר יותר הגיעה שיחה אותה יזם דוידוביץ' עם יעקב שחר בעקבות מה שהגדיר כפיחות במעמדו, אך לא קיבל תשובות חד משמעיות לגבי העונה הבאה. "אני סמל במכבי חיפה ואני לא אתן לאף אחד לקלקל את הרושם הזה, בטח לא בשנה האחרונה שלי בחוזה", אמר דוידוביץ' לאחר השיחה.