בקל: בבית אנחנו קבוצה חזקה מאוד

קשר אשדוד אחרי ה-2:3 על חיפה: ביטון יחסר לנו מאוד

מועדון ספורט אשדוד רגילה לעשות חיים קשים למכבי חיפה בשנים האחרונות באצטדיון הי"א, וגם אתמול (ראשון) היא הצדיקה את המוניטין כשניצחה 2:3. הקבוצה של ניר קלינגר חזרה מפיגור פעמיים, הראתה הרבה אופי ולבסוף השיגה ניצחון בכורה העונה והנחילה לסגנית האלופה הפסד ראשון.

"זו אחת הקבוצות הטובות של מכבי חיפה בשנים האחרונות", אמרו במועדון הדרומי, "אבל לא נשקר וצריך להודות כי העייפות שלהם עזרה לנו, בעיקר בדקות הסיום. למדנו אותם טוב לקראת המשחק וזה עזר לנו". רועי בקל, שכבש את שער הניצחון, הוסיף: "הראנו שאנחנו קבוצה חזקה, במיוחד בבית. ניצחנו בעזרת הנחישות". על העזיבה של ניר ביטון אמר הקשר: "זו אבידה גדולה מאוד, כולם מכירים את האיכויות שלו, אבל זה הזמן שלו להתקדם".


באשדוד שמחו שמגמת הצעירים נמשכה, כשגדי קינדה היה בין המצטיינים במגרש עם שער ובישול ובמקביל אליו, ניב זריהן ואמיר בן שמעון קיבלו דקות משמעותיות מקלינגר. למרות הניצחון המרשים, קלינגר עדיין רוצה להתחזק בחלוץ עד לסיום חלון ההעברות, כששלומי אזולאי הוא עדיין השם החם, למרות פציעתו.


אגב, לא רק הניצחון הביא לשמחה גדולה במחנה האשדודי, שם חגגו את זימונו של עופר ורטה לסגל הנבחרת על ידי אלי גוטמן ואת זימונם של ארבעת הצעירים, גדי קינדה, אמיר בן שמעון, ניב זריהן ורועי משפתי לסגל הנבחרת הצעירה.


גיא צרפתי, שמתח אתמול את שריר הירך האחורי לקראת סיום המחצית הראשונה, הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה. צרפתי צפוי להיות כשיר למשחק החוץ מול קריית שמונה בעוד שבועיים. הקבוצה יצאה אתמול לארוחת גיבוש בסיום המשחק על הגג של מתחם האקדמיה השייך לבעלים ג'קי בן זקן.