מיכה: ירקנו דם, כרגיל מול בני יהודה

קשר מכבי ת"א אחרי ה-0:1 הדרמטי. סוזה: הגיע לנו

כנראה שמכבי תל אביב אוהבת לעשות את זה בצורה דרמטית כשמולה עומדת בני יהודה. בעונה שעברה היה זה מושיקו לוגסי שסידר 2:3 סופר-דרמטי בדקה ה-99, והערב (ראשון) - במסגרת המחזור השני של עונת 2013/14 - ראדה פריצה כבש בדקה ה-91 והעניק לצהובים 0:1 שעזר להם לשמור על מאזן מושלם ולפתוח פער של 3 נקודות על פני מכבי חיפה.


מכבי תל אביב, כאמור, פתחה פער מסוים ממכבי חיפה ואחרי שתחזור מהפגרה תקבל מיד הזדמנות לברוח לסגניתה, כאשר תתארח במסגרת המחזור השלישי בקרית אליעזר. עוד לפני כן, אגב, היא תערוך את משחקה הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר תארח בבלומפילד את אלופת קפריסין אפואל ניקוסיה.


"כדורגל משחקים מהדקה הראשונה עד הדקה 90, לחצנו אותם מההתחלה, והניצחון מגיע לשחקנים", התייחס בסיום פאולו סוזה לניצחון הדרמטי. "יצרנו הרבה מצבים ואני שמח בשביל השחקנים. נכון שהלך לנו קשה, אבל בני יהודה שיחקה חזק. אנחנו הולכים ליהנות מהניצחון הזה. אם נצליח להשיג תוצאות טובות באירופה, זה ייתן לנו דחיפה ממש טובה לליגה".


בימים האחרונים עלו פרסומים לפיהם איתי שכטר יחצה את הכביש ויעבור מהפועל תל אביב למכבי תל אביב, אלא שהיום האדומים עשו לזה סוף והודיעו כי החלוץ לא ישוחרר. סוזה התייחס לנושא בקצרה: "רק ג'ורדי קרויף אחראי לדברים האלה, זה כלל לא בשליטה שלי".


דור מיכה, שבישל בצורה נהדרת את שער הניצחון של פריצה, הוסיף: "ירקנו דם, כרגיל מול בני יהודה. היה משחק קשה, בחלקים רבים נראינו טוב, יצרנו מצבים ולא ניצלנו וחבל. כמה שזה היה קשה ככה זה מתוק. מוקדם לדבר על אליפות, בשלב הזה אנחנו רק רוצים לצבור נקודות ולשמור על המשכיות. יש ימים כאלה, אבל ברק, ראדה וערן יודעים לתת גולים. היום זה לא נכנס, אבל בימים אחרים זה ייכנס. לא מסתכלים על מכבי חיפה".