חדד: מאכזב מאוד, אבל אנחנו נתעשת

בלם בני יהודה אחרי ההפסד בתוספת הזמן למכבי ת"א

אכזבה גדולה מאוד בבני יהודה בבוקר שלאחר ההפסד 1:0 למכבי ת"א, משחק שנגמר בצורה זהה למשחק המטורף מהעונה שעברה - שער ניצחון של הצהובים בתוספת הזמן. למרות שהכתומים הצליחו לעמוד מול ההתקפות של שחקניו של פאולו סוזה במשך 90 דקות, מי ששלטה לכל אורך המשחק הייתה מכבי, ובצוות המקצועי של בני יהודה יצאו מתוסכלים מאוד מהיכולת של השחקנים על כר הדשא, שכלל לא הגיעו למצבים.


המאמן דרור קשטן זיהה את האדישות בחלק הקדמי ובמחצית גער בשחקני הקישור וההתקפה שיתעוררו ויתחילו לשחק. מי ששילם את המחיר היה קשר הרכש יורו לאמין, שלא אהב את החילוף שלו ועל פי עדויות של שחקנים נראה מתוסכל ועצוב מאוד מכך. אגב, גם הקשר החדש/ישן, לירוי צעירי, שערך את משחק הבכורה שלו בקדנציה המחודשת הוחלף במחצית, אולם חילוף זה נבע מכך שצעירי לא נמצא בכושר מלא ובמועדון לא רצו להעמיס עליו.


"שחקני ההגנה יצאו מהמשחק כאילו הם אחרי שיחקו שני משחקים ולא אחד, הייתה להם הרבה עבודה. בחלק הקדמי פשוט היינו רדומים", ציינו שחקנים בקבוצה. "עשינו למכבי ת"א חיים קשים אבל בשורה התחתונה היא פשוט קבוצה טובה יותר ולא הגיעה לנו נקודה".


הבלם אביב חדד הוסיף: "כן, מכבי ת"א שלטה לכל אורך המשחק, שיחקה טוב מאוד. זה לא היה המשחק שלנו, אבל נתעשת. לצערי זה קרה לנו גם בשנה שעברה. נלמד את הלקחים. זה מאכזב מאוד, כי זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל כבר ראינו את התיקו שזו תוצאה חיובית בשבילנו. אין מה לעשות".


בתוך כך, לאתר ערוץ הספורט נודע כי בקבוצה שוקלים לצרף חלוץ, אך כרגע ממתינים במועדון להסכם בין ההתאחדות לכדורגל לבין הטוטו, ורק במידה שזה ייחתם יאיצו את העניין. "יש את דרור, הוא יודע מה לעשות ויהיה בסדר", סיכם חדד.