דמארי, ורטה ודוידזאדה זומנו לנבחרת

מגן אשדוד וחלוץ הפועל ת"א חוזרים. זימון נוסף לשחקן ב"ש

אחרי שהתלבט בין ברק יצחקי, טל בן חיים ועומר דמארי, החליט אלי גוטמן לזמן לסגל נבחרת ישראל את חלוץ הפועל תל אביב למשחקים מול נבחרות אזרבייג'אן ורוסיה במסגרת מוקדמות המונדיאל. דמארי מגיע במקומו של עדן בן בסט הפצוע.

דמארי יקווה לערוך בשבת מול האזרים את הופעתו ה-11 בנבחרת. לדמארי יש גם שלושה שערים במדים הלאומיים. דמארי כבש צמד בהופעת הבכורה שלו מול איסלנד במשחק ידידות בבלומפילד (2:3, נובמבר 2010) ובמשחק הידידות מול בלארוס בנובמבר 2012 הוא כבש את השער השלישי (2:1 לבלארוס). דמארי גם שיחק 23 דקות ב-1:1 עם אזרבייג'אן בבאקו בפתיחת הקמפיין.


במקביל, אלי גוטמן מצא מחליפים לעמדות המגן השמאלי והימני במקום אבי ריקן, יובל שפונגין ורמי גרשון הפצועים. המאמן הלאומי זימן את עופר ורטה ואופיר דוידזאדה, ששיחקו אצל גיא לוזון בנבחרת הצעירה באליפות אירופה עד גיל 21 בישראל בקיץ האחרון.


ורטה, שכבר זומן בעבר לנבחרת, יקווה לרשום הופעה בינלאומית ראשונה. גוטמן ביצע זימונים דחופים בעקבות סדרת הפציעות בנבחרת שכוללת את אייל משומר, טאלב טוואטחה, בירם כיאל, רמי גרשון, אבי ריקן, עדן בן בסט, תומר חמד וגם מאור מליקסון ויובל שפונגין, שנפצעו אמש במשחקי מונס ו-ואלנסיין.