קשטן: הצדק נעשה, לא הופענו למשחק

מאמן בני יהודה בעקבות ה-1:0 למכבי תל אביב

בדיוק כמו בעונה שעברה, בני יהודה עשתה חיים קשים מאוד למכבי תל אביב. בדיוק כמו בעונה שעברה, במאני טיים היא קרסה. שער של ראדה פריצה בדקה ה-91 (הראשון שלו העונה בכל המסגרות) קבע 0:1 לאלופה המכהנת ושלח את הכתומים לפגרה בטעם חמוץ.


בני יהודה אמנם נתנה פייט רציני למכבי ת"א, אבל המאמן שלה ממש לא היה מרוצה מההופעה של השחקנים שלו. "לא הופענו למשחק, הם שלטו לאורך כל 90 הדקות ובסופו של דבר נעשה צדק", אמר דרור קשטן. "כמובן שאני מאוכזב, אנחנו צריכים לעבוד על ספיגת שערים בדקות האלה. אנחנו עושים מאמץ ומחזיקים מעמד עד הדקה ה-90, ואז סופגים".


על היכולת של דלה איינוגבה והצירוף של לירוי צעירי אמר המאמן הוותיק: "איינוגבה היה יוצא מהכלל, לקח כדורים קשים מאוד. אני מקווה שהוא ימשיך ככה. צעירי זה לא דבר חדש בבני יהודה. הוא הגיע לפני יומיים ולפי האימונים ראיתי שהוא יכול להוסיף לנו, אבל צריך לתת לו זמן אחרי 3 שנים שהוא לא היה פה".


איינוגבה, כאמור, היה מצוין, אבל זה לא הספיק לבני יהודה בסופו של דבר. "כמעט זה לא מה שאני רוצה, זה מאכזב", סיפר השוער הניגרי. "אני ממשיך לעבוד ולא מסתכל על כמה נקודות שאני מביא לבני יהודה. לא יצאנו להתקפה כמו שצריך, פחדנו ממכבי ת"א. זה רק כדורגל. אני סומך על החברים שלי, אבל היום זה לא היה היום שלנו".