צעירי עבר בבקרה ויפתח מול מכבי ת"א

בבני יהודה אין חשש מהאלופה: "אפשר לנצח אותם"

לאחר הניצחון במחזור הפתיחה על מ.ס אשדוד, בני יהודה מקווה להמשיך הערב (ראשון, 21:00) במומנטום החיובי גם מול מכבי ת"א. ניצחון על האלופה יהיה השני ברציפות של דרור קשטן, וכזה שייתן דחיפה אדירה להמשך העונה.


לירוי צעירי, שנחת רק ביום שישי מבלגיה, תורגל בהרכב על חשבונו של רפי דהן, שלא יוכל ליטול חלק במשחק בעקבות ההסכם שלו מול מכבי, שהמאילה אותו לזהובים. צעירי, שחוזהו אושר היום בבקרת התקציבים, צפוי לפתוח הערב בהרכב. שינוי נוסף של קשטן יהיה הצבתו של אדם הרפקה בחוד במקומו של גיל יצחק הצעיר.

קשטן ערך אסיפה לחניכיו, בה דיבר על המשחק הקודם, והביע שביעות רצון בעיקר מהנעת הכדור של שחקניו. "מכבי ת"א פותחת תמיד טוב את המשחקים שלה", אמר המאמן, "לכן אנחנו חייבים להיות מרוכזים וחדים כבר מהפתיחה".


בקרב השחקנים יש אופטימית גדולה, ולא ניכר חשש מהמפגש מול האלופה. "אנחנו מאמינים בעצמנו ומסוגלים להתמודד עם כל קבוצה", אמר אחד השחקנים, "אפשר לנצח את מכבי תל אביב".


הרכב משוער: דלה איינוגבה; עוז ראלי, אביב חדד, גל כהן, אמיליאנו פוסקו; קסטוטיס איבסקביצ'יוס, לירוי צעירי (סתיו פיניש), נס זמיר, יורו לאמין, אמיר עגייב; אדם הרפקה.