ארסנל בהצעת ענק על יהלום גרמני

נגר נואש לרכש. יונייטד קרובה לצרף את אנדר הררה

אחרי קיץ רווי בפעילות חלון ההעברות יסגר מחר (שני) בלילה והמשמעות היא שקבוצות היבשת נמצאות במירוץ נגד השעון להחתמת חיזוק אחרון. מי שפעילה במיוחד היא ארסנל, שמנסה לשים מאחוריה את הכשלון שנחלה בחודשים האחרונים בשוק, והצטייד סוף סוף ברכש נוצף.

ארסן ונגר נואש לחזק את הסגל של ארסנל לפני סגירת חלון ההעברות. על פי דיווחים באנגליה התותחנים הציעו לשאלקה 26 מיליון פאונד ואת לוקאס פודולסקי בתמורה לקשר המוכשר יוליאן דרקסלר.


השחקן בן ה-19 נחשב לאחד השחקנים המבטיחים בגרמניה ומשך כבר התעניינות מלא מעט מועדונים בכירים. עם המעבר האפשרי אמר: "אם המועדון רוצה למכור אותי אני לא אסרב".


האם מנצ'סטר יונייטד השיגה סוף סוף חיזוק למרכז השדה שלה? העיתון הבאסקי "אל קוראו" טוען הבוקר כי קשר בילבאו אנדר הררה פנה למועדון וביקש לקבל את האישור לעבור למנצ'סטר יונייטד שמעוניינת בו. אם העסקה אכן תיסגר השדים האדומים צפויים לשלם על הררה כ-36 מיליון פאונד.


אחרי פתיחת עונה מאכזבת שאלקה התאוששה אמש עם ניצחון על באייר לברקוזן, אבל בחבל הרוהר מחפשים חיזוק. הרויאל בלוז רוצים את חלוץ טוטנהאם עמנואל אדאביור והציעו עליו 5 מיליון פאונד. הספרס צירפו לאחרונה לא מעט שחקני התקפה וכתוצאה מכך נפגע מאוד מעמדו של החלוץ הטוגולזי.


פאולו די קאניו מחזק את הסגל של סנדרלנד. החתולים השחורים צירפו את הקשר הדרום קוראיני קי סונג יונג שהושאל לעונה מסוונזי סיטי.