סבע: "אסור ליפול למרה שחורה"

אכזבה במכבי פ"ת אחרי ה-3:1 לי-ם. סיני מחפש חלוץ

תחושות קשות מאוד במכבי פ"ת בבוקר שלאחר ההפסד 3:1 לבית"ר ירושלים, שהיווה את ההפסד השני ברציפות עבור העולה החדשה לליגת העל. במלאבס רצו לשנות את המומנטום מה-1:0 במחזור הפתיחה לרעננה, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. למרות שפתחו נהדר את המשחק ועלו ליתרון לאחר 40 שניות בדיוק, משה סיני ושחקניו יצאו לפגרה עם 0 נקודות.

"חוץ מהתוצאה שמאוד מאכזבת, יותר מאכזב אותנו, שהחזרנו את בית"ר למשחק. בגלל טעויות שלנו יצאנו בלי הנקודות" ציין שחקן בקבוצה, "עם זאת, אנחנו לא ניפול למרה שחורה,  אסור לנו. אנחנו רק במחזור השני ויש לנו עוד דרך ארוכה. חבל מאוד שאנחנו יוצאים עם טעם רע לפגרה, אבל נתמודד עם זה".
 
"אני לא יודע מה לא עבד לנו במחצית השניה", אמר דיא סבע לאתר ערוץ הספורט, "אנחנו מקווים לתקן את זה במשחקים הבאים. יש לנו מאמן שיודע בדיוק מה הוא רוצה שנעשה. מקווה לעתיד טוב יותר. ברור שאנחנו מאוכזבים, כך שהפגרה באה לנו בדיוק בזמן. ננוח קצת ואחר כך נחשוב קדימה". על האוהדים של מכבי פ"ת, אמר סבע: "ברור לי שהם יהיו עצבניים, אך אני מבטיח להם שהדברים ייראו טוב יותר בהמשך. אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד".
 
למרות ההפסד בצוות המקצועי שואבים גם קצת אופטימיות מהשיפור ביכולת לעומת החולשה שהציגו השחקנים מול רעננה, ויצאו מעודדים מכמות ההזדמנויות שהגיעו אליהן. לאתר ערוץ הספורט נודע כי סיני מחפש בקדחתנות חיזוק לחלק הקדמי, אך בקבוצה הבהירו: "נצרף רק שחקן משמעותי, שנהיה בטוחים כי יתרום לנו רבות".