"מכירת שכטר - פגיעה חמורה באוהדים"

העמותה במסר לבעלי הפועל. גורדנה: ציפו שניתן רביעיות

הפועל ת"א ממשיכה להדרדר. אחרי ההדחה מהליגה האירופית כבר בסיבוב השלישי והתיקו המאכזב נגד בני סכנין, הגיע הערב (שבת) הפסד 2:0 להפועל באר שבע בווסרמיל. הקבוצה של רן בן שמעון שוב נראתה לא מחוברת, ספגה שני שערים, החמיצה והיתה קרובה גם לחטוף שלישיה. אם מכבי ת"א ומכבי חיפה ינצחו מחר הם ישיגו פור של 5 נקודות על האדומים וזה עוד לפני שהגענו לחגים.


בדרך למהפך? חיים רמון פנה למאיר שמיר: קנה את הקבוצה

ויש עוד אחת שמחזיקה במאזן מושלם - קוראים לה הפועל ב"ש, שלאחר שנים רבות נראית כמו אחת שיכולה לחזור למרכז הבמה ולאיים על ההגמוניה של התל אביביות והירוקה מהכרמל.


בינתיים, הקהל האדום עדיין סבלני אבל בן שמעון (שנתן הוראות מהיציע בגלל ההרחקה מתקופתו בקרית שמונה) יהיה חייב להשיג ניצחונות במחזורים הקרובים ולכבוש (הקבוצה טרם הבקיעה העונה) כדי שהקדנציה שלו בהפועל תהיה ארוכה יותר מההיא במכבי ת"א.


"לא תיכננו לפתוח ככה את העונה אבל זה כרגע מצב נתון", אמר אסי דומב שעמד על הקווים, "נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לשפר את המצב. אני לא רוצה לתרץ, יש מכלול של דברים שיש לתקן ולשפר, בטוח שנעשה את זה כי אין לנו ברירה אחרת".


"גם כשקבוצה מנצחת וגם כשהיא מפסידה היא צריכה לשפר דברים מסוימים, זה תהליך שלוקח זמן. הפועל ת"א תהיה קבוצה טובה בהמשך. יש הרבה רעיונות כיצד להשתפר אך סבלנות זו מילת המפתח. יש מאמן מצוין לקבוצה, נדע לגעת בנקודות הנכונות".

"השתנו הרבה דברים בהפועל ת"א בקיץ", אמר רועי גורדנה, "מצפים שניתן רביעיות וחמישיות, אבל זה לא עובד ככה. הפועל נבנית מחדש וזה מה שיש כרגע. זה לא מה שציפינו מהתוצאות וגם מהדרך. נצטרך להוריד את הראש ולעבוד קשה, ננתח את המשחק עם המאמן ונראה מה לא עבד. אנחנו לא מפחדים מכדור שלג, זה רק תיקו והפסד. לאט-לאט נתחבר ונהיה יותר טובים".


לנוכח השמועות על עזיבתו של איתי שכטר ליריבה העירונית, מכבי ת"א, עמותת האוהדים של הקבוצה הוציאה הודעה רשמית בנוגע לאיתי שכטר: ''חברי הוועד המנהל של עמותת 'האדומים' הבהירו הערב לבעלי המניות האחרים במועדון כי הם מתנגדים בתוקף למכירתו של איתי שכטר. מהלך שכזה יהיה פגיעה חמורה באמון קהל האוהדים הממשיך לעמוד מאחורי הקבוצה. אנו מצפים כי לאחר ההתגייסות האדירה של האוהדים בקיץ וביצוע חלקנו בעסקה, גם בעלי המניות האחרים יעמדו בהתחייבותם".