החתמת נעימי, עמדה 4 וההימור על רייס

צביקה שרף מצא המון סימני שאלה בסגל של מכבי ת"א

מכבי תל אביב החתימה את יובל נעימי וכביכול סגרה (או לא) את הסגל. לפחות בגזרת הישראלים. במבט מבחוץ, רב הנסתר על הגלוי. ישנם הרבה סימני שאלה ואיני יודע מה ואיך דייויד בלאט מתכנן לעשות עם הסגל הזה.

ברור שנעימי הוחתם כאיזושהי תעודת ביטוח למה שיקרה בפרשת יוגב אוחיון, שמשפיעה על הקבוצה כבר קיץ שני ברציפות. יש הבדל בין נעימי בקבוצה עם או בלי יוגב אוחיון, ולכן מכבי בהודעתה דיברה על אפשרות של השאלה, לפחות בעונה הראשונה. משהו לא כל כך ברור אם הודיעו לך שמאוד רוצים אותך ובו בזמן מדובר על עסקת השאלה. למי להשאיל? ולמה?


זו לא המילה האחרונה, כי גם סיפור ליאור אליהו לא סגור לדעתי וגם זה מרחף מעל הקבוצה. ברור שהאפשרויות הן רבות, אבל לכל הסגל הזה יצטרכו לתת זמן עד שיתחילו להתאמן ולשחק ונראה איזה סגנון יביא דייויד בלאט לקבוצה המתגבשת.


נכון לרגע זה, צריך לראות איך ישתלבו השחקנים החדשים שהוחתמו כבר. כרגע נראה לי חוסר בעמדה מספר 4 עם קליעה מבחוץ סטייל דייויד בלו. דווין סמית' הוא זה שאמור להיכנס לעמדה הזו, והיא לא החזקה שלו.

סופו יגיע. השאלה איזה סופו ישתלב ומה תהיה רמת היציבות שלו. טייריס רייס הוא תעלומה ברמות האלה וכרגע נראה הימור גדול שיכול ללכת לכל כיוון. קשה לדעת איך יעמוד בלחץ ובדרישות של מכבי. ועדיין, לא צריך לחשוש.


צסק"א, ברצלונה ופנרבחצ'ה בונות קבוצות עם תקציבים יותר גדולים וגם אצלן יש סימני שאלה, עודפי שחקנים בעמדות מסוימות וחוסר בעמדות אחרות. עונת המלפפונים נמשכת, אבל המבחנים במכבי יהיו בנובמבר ולאחר מכן בינואר. עד אז צריך להמתין בסבלנות, דבר שלאף אחד אין במקומותינו.