זה רשמי: בורשטיין מונה לקפטן מכבי ת"א

שארפ: אני לא יכול לחשוב על מישהו שמגיע לו יותר. מזרחי: זאת אחריות

מכבי תל אביב הודיעה באופן רשמי כי טל בורשטיין יהיה הקפטן החל מהעונה הקרובה. השחקן בן ה-31 מתחיל את עונתו ה-11 במדים הצהובים והפך לוותיק ביותר בסגל לאחר פרישתו של דרק שארפ, שבתור עוזר המאמן העביר לו את התפקיד היוקרתי.


"הוא הבחירה הכי טבעית והגיונית, ואני לא יכול לחשוב על מישהו שהיה מגיע לו יותר", הבהיר שארפ. "למעשה, בשנים האחרונות טל תיפקד לצדי כסוג של קפטן משותף. הוא תמיד היה מנהיג, דמות לחיקוי על המגרש ומחוצה לו. הוא ייכנס בצורה חלקה ויפה לתפקיד, והוא לא צריך לעשות שום שינוי דרסטי. אני מאחל לו הצלחה ושנים רבות בתפקיד".


"טל הוא השחקן הוותיק ביותר שלנו, שותף בכיר לזכיות רבות והישגים אדירים, מכיר נפלא את המערכת כבר למעלה מעשור והוא הראוי ביותר לתפקיד הקפטן", הסכים יושב הראש עו"ד שמעון מזרחי. "אני בטוח שהוא יעשה עבודה מצוינת".


המאמן דייויד בלאט הוסיף: "לשאת בתפקיד קפטן מכבי ת"א זה כבוד גדול וגם אחריות כבדה, וטל בורשטיין הוא האיש הראוי ביותר לכך. הוא עשה קריירה ארוכה ונהדרת במכבי, ויש לו חלק גדול מאוד בשושלת הנפלאה שקמה כאן. אני מאוד שמח עבורו ובטוח שיהיה קפטן נפלא".


בורשטיין גדל בבני הרצליה והגיע למכבי ת"א בגיל 20 כמחליפו של דורון שפר. כבר בעונתו הראשונה, 2000/1, הפך לשחקן חמישיה וזכה עם הקבוצה בסופרוליג. עד גיל 25 כבר קטף 3 גביעי אירופה ועד כה זכה עם הצהובים ב-9 אליפויות ו-7 גביעי מדינה. בתווך עבר לעונה אחת בפואנלברדה הספרדית. בורשטיין קלע במדי מכבי ת"א 1,157 נקודות באירופה (מקום 13 ברשימת קלעי כל הזמנים) ובליגה הוסיף 1,906 נקודות.