קליין הציע לאוחיון חוזה לשנתיים

בבירה מאוד מעוניינים לראות את הרכז ממשיך עוד עונה לפחות. אוחיון עדיין מתלבט ומחכה להצעה ממכבי ת"א

אוחיון בהפועל ירושלים
אוחיון בהפועל ירושלים | צילום: מנהלת הליגה

יו"ר הפועל ירושלים, דני קליין, נפגש אתמול בלילה (שלישי) עם יוגב אוחיון במטרה להמשיך את המשא ומתן עם השחקן במטרה להשאירו במועדון. אוחיון, שסיים את החוזה בתום העונה האחרונה, קיבל מקליין הצעה לשנתיים ואף אמר לו כי הוא מאוד מוערך בבירה.

 

המאמן עודד קטש, שמאוד רוצה לראות את הרכז ממשיך לפחות עוד עונה, לוחץ על ההנהלה שתנסה להשאיר את השחקן. נכון לעכשיו בין שני הצדדים יש פערים, מה גם שהרכז מחכה להחלטת מכבי תל אביב בעניינו. גורמים במכבי כבר רמזו לאוחיון שהוא עשוי להגיע לנוקיה במידה שעסקת הלפרין לא תצא לפועל.

 

בתוך כך, הרכז עדיין שוקל לעבור לשחק באירופה. אוחיון מחזיק בשלוש הצעות מקבוצות בליגה האיטלקית, ביניהן העולה החדשה קסאלי וביילה וכמוכן בהצעות נוספות מרחבי היבשת. בימים הקרובים צפוי להחליט אוחיון לגבי היכן ישחק בעונה הקרובה.

 

מי שאמור לחתום בירושלים בימים הקרובים הוא יובל נעימי, שכבר סיכם כמעט את כל תנאיו בבירה. בדומה לאוחיון, גם נעימי בדק אופציות באירופה במהלך הפגרה, אך בסופו של דבר צפוי להאריך את חוזהו במלחה. בירושלים לא מסתירים את העובדה שיהיו שמחים לראות גם את החלק השני של הצמד נעימי-אוחיון ממשיך.