דיוויד בלאט: "חיזוק נוסף לא עומד כרגע על הפרק"

מכבי תל אביב חזרה מטורניר ההכנה באיטליה ומאמן הקבוצה נשמע מרוצה: "רצנו יפה, יש עדיין מה לשפר אבל אנחנו מוכנים לפתיחת העונה"

בלאט בצהוב
בלאט בצהוב | צילום: אתר ספורט 5

רגע לפני שהעונה החדשה יוצאת לדרך, מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בישראל אחרי טורניר ההכנה בו זכתה באיטליה. אחרי שהצהיר כי הצהובים יזדקקו לחיזוק כדי להגשים את המטרות באירופה, נשמע המאמן דייויד בלאט קצת אחרת והודיע שכרגע לא עומד רכש נוסף על הפרק. פרט לכך, הוא סיכם את מחנה האימון ואף דיבר על הסטטוס של ג'ף פוט בקבוצה.

"רכש נוסף? כרגע לא עומד שום חיזוק על הפרק ואין כלום על הכוונת. אין שחקן ספציפי שמעניין אותנו, ונפתח את העונה כך", אמר בלאט שרק לפני מספר ימים הצהיר כי כדי להיאבק על עליה לפיינל פור יש צורך בהבאת שני שחקנים נוספים. "שאלו אותי מה צריך כדי להיות קבוצת פיינל פור, ואמרתי שיש צורך בעוד שני שחקנים איכותיים. אולי נלך על זה ואולי לא, אבל מה שחשוב הוא שנעשה שימוש בשחקנים הטובים שיש לנו עכשיו, ושנכיר אחד את השני טוב יותר".

 

"היה טורניר קשה וטוב גם מהבחינה הפיזית", סיפר המאמן על חוויותיו מבארי. "היו לנו כמה ימים של טיסות. הקבוצה רצה יפה. אנחנו לא מוכנים באופן אופטימלי. יש עדיין מה לשפר ונעבוד על זה. למרות זאת, אני מאמין שמכבי מוכנה למשחקי הליגה, הגביע והיורוליג".

כשנשאל על הסטטוס של ג'ף פוט במועדון, סירב לתת תשובה נחרצת בנוגע לעתידו: "לא יודע אם הוא ישאר איתנו השנה. מבחינתו עדיף לו להיות מושאל ולקבל דקות משחק במועדון אחר.

 

כזכור, במהלך השהייה באיטליה ניצחו הצהובים במשחקי הכנה את ברינדיסי 64:86 ו-69:80 את קזארטה. במחזור הראשון בליגת העל תארח מכבי את האלופה, גלבוע/גליל. לאחר מכן תיסע לדרום ותפגוש את אשקלון. ב-31 באוקטובר ישחקו חניכיו של בלאט מול הפועל ירושלים ועודד קטש, האיש שלקח את האליפות מהצהובים בעונה הקודמת.