גומא אגיאר במגעים לרכישת הפועל ירושלים בכדורסל

גומא אגיאר, הספונסר של בית"ר ירושלים, במגעים לרכישת קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים. "אין לי כוונה לאחד את הקבוצות ואין לי ספק שהתמיכה שלי בהפועל לא תבוא על חשבון בית"ר"

גומא אגאייר, המשקיע החדש של בית"ר ירושלים, מעוניין לרכוש את קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים וכבר החל במשא ומתן עם ראשי המועדון באמצעות עורכי הדין של הצדדים. מישהו אמר ארקדי גאידמק? חייבים להודות שקווי הדמיון ברורים למדי.

איש העסקים אישר את הדברים ואמר שאין בכוונתו להפוך את הפועל ירושלים לבית"ר. "אני מודע להבדלים בין אדום לצהוב, אני חושב שהכדורסל בירושלים הוא ענף חשוב שצריך לתמוך בו", אמר אגייאר.

"אין לי כוונה לאחד את הקבוצות ואין לי ספק שהתמיכה שלי בהפועל לא תבוא על חשבון בית"ר. בכל מקרה, בכדורסל מדובר על סכומים נמוכים הרבה יותר מבכדורגל", הוסיף.

בירושלים אישרו את קיום המגעים, כאשר המתווך בין הצדדים הוא ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. עד כה נערכו כבר כמה פגישות בין הצדדים וגם אגייאר והיו"ר דני קליין כבר נפגשו. בשלב זה לא ידוע אם מדובר על בעלות או על מתן חסות.

דוברו של ראש עיריית ירושלים מסר בתגובה: "אנחנו פועלים כמו תמיד כדי לסייע לכל הקבוצות, ובהן להפועל, מאחורי הקלעים ולא בתקשורת. כשיהיה לנו מה להודיע, נעשה זאת".

כידוע, בהנהלת הפועל ירושלים, בראשות קליין, מעוניינים לגייס תמיכה כספית למועדון, אך במקרה של גאידמק העדיפו להימנע ממצב בו המועדון יירכש. עד כה חתמו רק שני שחקנים לקראת העונה הקרובה, יובל נעימי וליאו ליונס, ובמלחה היו רוצים לעשות צעד נוסף בהכנות.