הזר השני: רודני פרוויס חתם בהפועל ת"א

פרסום ראשון: הגארד ששיחק באורלנדו מצטרף לשנה אחת

זר שני להפועל תל אביב לקראת עונת 2019/20: האדומים סיכמו היום (שבת) עם הגארד האמריקני רודני פרוויס, שחתם לעונה אחת במועדון. פרוויס (25, 1.93) ששיחק במכללות בצפון קרולינה וקונטיקט, וב-2017 ניסה להיבחר בדראפט, אך ללא הצלחה. לאחר מכן הוא הספיק לרשום ברזומה שלו 16 משחקים ב-NBA במדי אורלנדו מג'יק, שם העמיד ממוצעים של 6 נקודות למשחק.


הגארד שיחק בעונה האחרונה בקבוצת סו פולס בליגת הפיתוח, שם הופיע ב-49 משחקים (פתח ב-29) ורשם 14.5 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים ב-33 דקות למשחק.


מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי אמר: "שמח מאוד על ההחתמה על רודני, שבחר להתחיל את הקריירה האירופית שלו בהפועל. הוא מתאים לסגנון ולרוח שאנחנו רוצים לראות השנה מהקבוצה שלנו. אני מודה להנהלה שהתאמצה ופעלה מהר כדי להחתים שחקן כזה, כשבשבועות הקרובים אנחנו נמשיך לעבוד ולהשלים את הסגל".


פרוויס מצטרף לדימיטריוס טרדוול, ובהמשך יגיעו שני זרים נוספים: עוד גארד ופורוורד רק לעמדות 3-4. בגזרת הישראלים, כידוע, בית הלחמי כבר כמעט השלים את הסגל עם החתמת מייקל בריסקר, חואקין שוכמן ואייזאה אייזנדורף לצד תומר גינת וים מדר שממשיכים בקבוצה. גבוה ישראלי נוסף יחתום גם כן במהלך הקיץ.