רוצה דקות: קרביץ ישחק בלאומית בעונה הבאה

קפטן העתודה מעדיף לעזוב את ב"ש. רעננה מועמדת לקלוט אותו

אחד השחקנים הבולטים עד כה של נבחרת העתודה באליפות אירופה הוא הקפטן יאיר קרביץ. אלא שלמרות ההצטיינות הזו, ואולי דווקא בזכותה, הוא צפוי לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.


הגארד בן ה-20 השתייך בעונה החולפת להפועל באר שבע, שם סיים את חוזהו. הוא הבין כי בעונה הקרובה, בעיקר לאור העובדה שהחוק הרוסי בוטל, הוא לא צפוי דקות משמעותיות בקבוצה של רמי הדר, שתחתים ארבעה זרים בסך הכל ובנוסף כבר יש לה שני גארדים ישראלים: ספנסר וייס ועדי כהן-סבן.


קרביץ מעדיף לשחק כאמור במקום שבו יקבל בוודאות הרבה דקות, בעוד שגם בב"ש לא היו רוצים שקרביץ יסתפק בדקות מועטות על הפרקט - כך שהפרידה הצפויה מקובלת על שני הצדדים.


המועמדת המובילה לקלוט את קרביץ בליגה השניה היא מכבי רעננה, שאגב החתימה היום את גיא לביא. רעננה הפכה לסוג של חממה עבור כוכבי נבחרת העתודה: רק בעונה שעברה שיחקו בה גיל בני ומייקל בריסקר, שהתקדמו לגלבוע/גליל והפועל תל אביב בהתאמה. גם יובל זוסמן השתפשף במדי הקבוצה הקבוצה מהשרון, כמושאל ממכבי תל אביב בעונת 2016/17.


באליפות אירופה הנוכחית לנבחרות עתודה, קרביץ מעמיד את מדד היעילות השלישי בגובהו בסגל הישראלי - אחרי ים מדר ודני אבדיה. הוא קלע 12.7 נקודות, הוריד 5 ריבאונדים ומסר 2 אסיסטים בממוצע למשחק בשלב הבתים.