רכש מרשים: איתי שגב חתם בעירוני נהריה

כפי שפרסמנו לראשונה: הפורוורד סגר אצל הסגולים לעונה

עירוני נהריה השלימה היום (שני) רכש מרשים ומסקרן במיוחד והחתימה את איתי שגב על חוזה לעונה אחת, כפי שפרסמנו לראשונה בערוץ הספורט.


הפורוורד-סנטר, שעבר עונה לא פשוטה מבחינה אישית במכבי ראשון לציון, מגיע על תקן ישראלי בכיר והפך לרכש השלישי של הסגולים הקיץ אחרי טראוויס ווריק וטוני גפני, כשגם ניב משגב הבטיח את הישארותו לעונה נוספת.


שגב פתח את העונה הקודמת בצורה טובה, אך לקראת סיומה חל פיחות במעמדו, כאשר גיא גודס מיעט להשתמש בו. בסופו של דבר, הוא סיים את העונה עם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ב-22 דקות למשחק.


הפורוורד-סנטר בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וגם הספיק לשחק בקבוצה הבוגרת בשתי קדנציות, אבל לא מצא את מקומו. חוץ מזה, הוא שיחק בתקופות השאלה גם בהפועל חולון ובהפועל גלבוע/גליל.


יו"ר המועדון ניסים אלפסי אמר על ההחתמה: "אנו ממשיכים במלאכת ההרכבה ושואפים להיות בצמרת הליגה. מכירת המנויים בעיצומה. אין לי ספק שתהיה לנו עונה מעניינת ומאתגרת. לאוהדים צפויה חוויה ספורטיבית מהנה". מאמן הקבוצה דני פרנקו הוסיף: "אני מברך על ההחתמה של איתי. כבר בגיל 24 הוא ביסס את עצמו כאחד הגבוהים המובילים בכדורסל שלנו. איתי מגיע אחרי עונה טובה בראשל"צ, ואצלנו בעירוני נהריה איתי ימשיך את קו ההתקדמות שלו".