"חממת הגידול של הנבחרת מתוקצבת ב-0 ש"ח"

יו"ר מנהלת הלאומית, יוחננוב תקף: אבסורד. זה חייב להיגמר

הליגה הלאומית בכדורסל תפתח את משחקי הפלייאוף בעוד שלושה ימים וכמיטב המסורת, נערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לכבוד סיום הליגה הסדירה. באירוע הוכרזו סדרות הגמר, הוצגה סקירת פעילות הליגה מאז תחילת העונה ונמסרו עדכונים בנוגע למאבק לשינוי השיטה במעבר קבוצות בין הליגות הבכירות ותקצוב הליגה.


הליגה הלאומית, תחת הנהלתו של יו"ר המנהלת עוגן יוחננוב יצאה השנה במאבק עיקש על הקצאת המשאבים, תיקצוב ומינוף תוך השקעה בשחקן הישראלי והמאבק הגיע לשיאו בשביתה ארוכת שבועות בתחילת העונה. "כדי שהליגה הלאומית תהיה טובה יותר ומצליחה יותר, היא צריכה משאבים. קבוצות הליגה מתוקצבות באפס ש"ח", הכריז היו"ר.


במסגרת המאבק והדרישות של הליגה גם שינוי השיטה בדבר הקבוצות העולות והיורדות בין הליגות הבחירות. צעד הכרחי וחושב לא רק לליגה, אלא לענף כולו. "קיבלנו את תמיכתה של שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב ואת תמיכת משרד התרבות והספורט בשינוי השיטה. לא נרפה ידינו עד שהשינוי המבוקש אכן יקרה", אמר יוחננוב. "האבסורד בו קבוצות ליגת העל מדושנות עונג ועשירות ממילא, מתוקצבות במיליונים רבים מכספי הציבור וקבוצות הלאומית, חממת הגידול של נבחרות ישראל מתוקצבות ב-0 שקלים, זה חייב להיגמר".


"הליגה הלאומית בראשותי תמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת לשפר את התנאים עבור הקבוצות, השחקנים והאוהדים. יש לנו קבוצות נהדרות בליגה, עם רוח ספורטיבית, יכולות מקצועיות מרשימות ואוהדים שמלווים אותן באש ובמים", סיכם יוחננוב.