בשורה משמחת לי-ם: אוחיון צפוי להיות כשיר

הגארד בסגל לטנריף. קטש: "השבוע הכי משמעותי שלנו השנה"

הפועל ירושלים המריאה היום (שני) לספרד לקראת המשחק בגומלין רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א נגד טנריף. עוד לפני ההמראה, קיבלה הקבוצה בשורה מעודדת, שכן יוגב אוחיון ככל הנראה יהיה כשיר למשחק אחרי שנעדר בשבועות האחרונים בשל פציעה. עם זאת, מי שלא צפוי לשחק הוא כריס ג'ונסון, שככל הנראה לא יהיה כשיר להתמודדות ביום רביעי.


עודד קטש דיבר לפני ההמראה: "עברנו כמה אירועים כאלה בעבר. הפעם האחרונה שזה קרה אני חושב שזה גם היה בספרד, נגד ולנסיה. זה בהחלט השבוע הכי משמעותי שלנו השנה. עד כה לא באמת הייתה דאגה, כי ההתמודדות לא נגמרה. אני מוטרד מכמה דברים, אבל כמו בהרבה מקרים הכל יכול להיות יותר טוב או גם יותר גרוע. זה לא באמת משנה, כבר ראינו מקרים הזויים לאחרונה עם משחקי בית וחוץ והפרשים שנסגרו".


"לא חושב שזה משנה אם זה פלוס 2 או פלוס 8. אולי במקרה הזה בגלל שזה פלוס 2 אז זה מחייב אותנו לעשות משחק טוב ולנצח. ראינו את המשחק שלהם אתמול נגד ריאל מדריד, זו קבוצה ביתי וטובה. זו בהחלט משימה קשה, ואני חושב שהתחלנו את המפעל בצורה טובה עם ניצחון גדול בבאמברג, אז נקווה לסיים עם ניצחון גדול בטנריף".


"קולטון אייברסון? צריך לריב איתו יותר. לבוא מוכנים אליו יותר, לשלוח אותו לקו, להקשות אליו. חלק מהנקודות שלו במשחק הקודם היו חלש מתכנית המשחק שלנו, כי מנענו הרבה דברים אחרים. אז שילמנו מחיר. אני עדיין חושב שאנחנו צריכים לשמור יותר טוב ממה ששמרנו, למרות שהסקור היה בסדר. בדקות מסוימות היה לנו קצת מזל".

גם טיישון תומאס התראיין ואמר: "זה ממש לא עוד משחק, זה כמו נסיעת עסקים. כולם ממש בפוקוס ואנחנו נעולים על מה שצריך לעשות. מה לשפר? את ההגנה, אני חושב שעשינו עבודה טובה במשחק הראשון, אבל אם מסתכלים על הסרטון אז רואים דברים שכשלנו בהם, אז צריך לתקן את זה. וגם בהתקפה אני מרגיש שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר".


"אפשר להגיד שזה המשחק הכי קשה שלנו, בעיקר כי יש עלינו הרבה מאד לחץ. אבל אנחנו מוכנים. אני מאד בטוח שאנחנו יכולים להשיג את הניצחון. כולם מחכים לרגע הזה, זה המאני טיים, עד הדברים האלה שחקנים חולמים. זה אחד המשחקים החשובים ביותר העונה, אז זה מאד חשוב לכל אחד מאיתנו".