קציקאריס: "זה קשה למצוא מחליף לג'רלס"

פרנקו אחרי הפסד הפועל ת"א לירושלים: "איבדנו ריכוז"

הפועל ירושלים מסתדרת מצוין ללא קרטיס ג'רלס, לפחות בינתיים. אחרי שחרור הגארד, האלופה ניצחה הערב (שבת) 84:100 את הפועל ת"א ועשתה את זה בעזרת 28 נקודות של אוסטין דיי. על הדרך הקבוצה של פוטיס קציקאריס התאוששה מההפסד לבודצ'נוסט ותנסה להמשיך במומנטום גם באמצע השבוע מול באיירן מינכן במטרה לרשום ניצחון בכורה העונה ביורוקאפ.


"אני מרוצה ממה שראיתי", אמר קציקאריס, "שיחקנו כדורסל טוב. היו לנו רגעים טובים בהגנה ונצטרך עוד לעבוד על ריבאונד ההגנה שלנו. המספר היפה שאהבתי מאוד הוא 27 האסיסטים שלנו ונמשיך כך. אמרתי שאני רוצה שהחבר'ה יתנו הכל בהגנה. יש לנו כישרון ומשחק חוץ ופנים טוב, אנחנו יכולים לשחק כדורסל טוב".


קציקאריס דיבר גם על הדקות של אלן אומיץ': "הוא מאוד אמוציונלי, הוא ילד נהדר וזה לא משהו אישי נגדו או נגד שחקן אחר, הוא צריך זמן. אותו דבר עם ליאור (אליהו). הם הראו שכשהם חזרו לפרקט, הם שיחקו חזק והם עזרו לנו". על ג'רלס אמר מאמן ירושלים: "האם אנחנו מחפשים מחליף? לא, זה קרה מהר מאוד. שוק השחקנים מאוד קשה כרגע וזה מסובך מאוד, אבל אני מאמין שבסופו של דבר אנחנו נמצא את השחקן המתאים בשבילנו". קציקאריס התייחס גם לבאיירן: "היא אחת הפייבוריטיות לזכות ביורוקאפ, זו קבוצה עמוקה עם הרבה ניסיון. אני רוצה שנשפר את המשחק שלנו ולא רק את התוצאות".

בצד המפסיד, דני פרנקו אמר: "קצת איבדנו ריכוז. אני מאמין שבהמשך הדרך נעשה עבודה יותר טובה מול שחקנים כמו אומיץ' והאוול. לקחתי המון פסקי זמן וניסיתי לשמור אותנו בפוקוס, אבל היו קצת יותר מדי עבירות טכניות ובלתי ספורטיביות, היינו מפוזרים בהתקפה וגם בהגנה לא הלך לנו. צריך גם לתת קרדיט לירושלים".


על כמות הנקודות שספגה הפועל ת"א אמר פרנקו: "תפקידו של מאמן הוא להיות מודאג. צריך לראות למה זה קורה ולמה זה קרה היום. יש לנו הרבה לתקן ולשפר". לאדומים היו 17 איבודים ו-16 אסיסטים. "איבודי כדור הופכים לנקודות קלות בצד השני", אמר פרנקו, "אנחנו צריכים לשמור ולפני הכל אני חושב שאנחנו לא כ"כ מאוזנים כרגע".