התפקיד הבא? שיבק במו"מ מול בני השרון

נפגש עם ראש עיריית רעננה, שפועל לאיחוד מחודש עם הרצליה

כשברקע יש כבר מהלכים לאיחוד שיחזיר לחיינו את בני השרון, מסתבר שבמועדון, שצפוי לקום מחדש, כבר חושבים על האדם שיוביל אותם קדימה וסימנו את מאמן נבחרת ישראל לשעבר אריק שיבק. לאתר ערוץ הספורט נודע ששיבק מנהל משא ומתן עם ראש עיריית רעננה זאב ביילסקי, שמעוניין בו בעונה הבאה.


כזכור בני השרון היתה בעבר איחוד בין הקבוצות מהרצליה ומרעננה, אבל ראש עיריית רעננה לשעבר נחום חופרי החליט להיפרד מההרצליינים, ששיחקו העונה בליגת העל תחת השם בני הרצליה. עם בחירתו של ביילסקי לתפקיד הוא פועל לאיחוד מחודש, שככל הנראה יתרחש לקראת העונה הקרובה. 


כיום שיבק עדיין מחזיק במשרה באיגוד הכדורסל ומכהן כיו"ר האגף המרצועי. הקדנציה שלו אמנם היתה אמורה להסתיים לפני כחודש, אך הוארכה ב-3 חודשים נוספים.


שיבק עצמו הכחיש את הדברים וטען: "נפגשתי עם ביילסקי לפני ארבעה חודשים. זו היתה פגישה חברית שלא קשורה לקבוצה. מהמועדון לא דיברו איתי. אני לא יודע מה יוליד יום, אבל כרגע אין שום דבר קונקרטי".


יש לציין כי שיבק כבר עבד עם ביילסקי, כאשר ב-1996 מונה למאמן של מכבי רעננה המיתולוגית, הקבוצה שהיתה "הבייבי" של ראש העירייה דאז. השמות הזכורים מאותה קבוצה הם בין השאר תומר שטיינהאור ומארק בריסקר שהצעידו אותה לצמרת הכדורסל הישראלי.