שולט בעיר: מג'יק רכש גם את ה-LA ספארקס

אגדת העבר, שמחזיק בדודג'רס, קנה את קבוצת ה-WNBA של לוס אנג'לס

בשנות ה-80 מג'יק ג'ונסון כבש את לבבותיהם של תושבי לוס אנג'לס עם ביצועיו המרהיבים על מגרש הכדורסל וכיום, כוכב העבר האגדי של הלייקרס כובש את עיר המלאכים דרך הארנק.
מג'יק, שכזכור משמש כבעלים של קבוצת הבייסבול, לוס אנג'לס דודג'רס, הפך השבוע גם לבעלים של הלוס אנג'לס ספארקס, קבוצת הנשים שמשחקת ב-WNBA, לאחר שקבוצת משקיעים בראשותו רכשה אותה.


  • NBA? ליגת העל? יורוליג? הכל בעולם הכדורסל שלנו >
  • בעקבות הפסדים של 12 מיליון דולר, הבעלים הקודם של הספארקס החליט למכור את הקבוצה ומי שבתחילה תכנן לקנות אותה היה דווקא הבעלים של הווריורס, ג'ו לאקוב, שרצה להעביר אותה מלוס אנג'לס לאיזור סן פרנסיסקו. אך מג'יק לא נתן לזה לקרות ובסופו של דבר רכש אותה ביחד עם השותפים שלו בבעלות על הדודג'רס.

    "זהו יום נהדר לעיר לוס אנג'לס ולספארקס", אמר ג'ונסון במסיבת העיתונאים החגיגית. "המנהיגים של העיר התאחדו במהירות כדי להשאיר את הקבוצה במקום שאליו היא שייכת- בעיר המלכים. תודות לאחותי אוולין, ששיחקה כדורסל במכללות, יש לי הערכה רבה לשחקניות המוכשרות שיש ב-WNBA. אנחנו נעבוד יחדיו כדי שנוכל להעניק לאוהדים המסורים אליפות נוספת".בנוסף לכך, אגדת הכדורסל מעוניין להמשיך ולעזור ללייקרס לגייס כוכבים לשורותיהם גם בקיץ הקרוב, כמו שעשה בימים שבהם ג'רי באס ז"ל היה הבעלים של הקבוצה. "אני אוהב אותם ותומך בהם", אמר מג'יק וחשף כי שכנע בעבר שחקנים להגיע ללייקרס. "שאלתי את מיץ' קופצ'אק אם הוא צריך את עזרתי. אנשים לא יודעים שגייסתי שחקנים ללייקרס. אני הייתי הראשון שהתקשר לרון ארטסט, למאר אודום וכל השאר. זה היה התפקיד שלי, לגייס ולשכנע אותם להגיע לקבוצה. אני אוהב את המועדון וכואב לי לראות את מה שקורה לו השנה. אני משתגע כשאני רואה את המשחקים שלהם אבל אני אוהב אותם".