דיווח: דמיאן לילארד ישתתף בתחרות ההטבעות

הגארד של פורטלנד הוא הכוכב הראשון שהסכים להשתתף בתחרות השנה

תחרות ההטבעות היא אחת האטרקציות הגדולות של סוף השבוע החגיגי של האולסטאר שייערך בעוד שבוע בניו אורלינס ובהנהלת ה-NBA מנסים לגייס העונה כמה מהכוכבים הגדולים של הליגה כדי להפוך אותה לאטרקטיבית במיוחד.

לפי דיווח של "ספורטס אילוסטרייטד", דמיאן לילארד, כוכבה הצעיר של פורטלנד, הסכים להשתתף בתחרות היוקרתית. כוכבים נוספים שקיבלו הזמנה ועשויים להתמודד על תואר המטביע המלהיב ביותר ב-NBA הם פול ג'ורג' מאינדיאנה וג'ון וול מוושינגטון.וול וג'ורג', שנבחרו לייצג את המזרח וישחקו נגד לילארד במשחק האולסטאר המסורתי, עדיין לא אישרו את השתתפותם בתחרות ההטבעות. עם זאת, מארק שטיין מ-ESPN טוען שהם שוקלים זאת בחיוב ושהמנצח הגדול של העונה שעברה, טרנס רוס מטורונטו, ינסה להגן על תוארו.

לילארד, הרוקי המצטיין של העונה שעברה, יהיה אחד האנשים העסוקים ביותר בניו אורלינס מכיוון שמלבד העובדה שנבחר לייצג את המערב, הוא ישחק גם במשחק הצעירים, שייפתח את סוף השבוע, ויוביל את נבחרת הסופומורס מול נבחרת הרוקי'ס.למרות שהוא בקושי מטר ותשעים, לילארד כבר הוכיח שהוא יכול לקפוץ גבוה עם כמה הטבעות מרהיבות במהלך העונה ובכל מקרה, בתחרות ההטבעות כבר זכו גם שחקנים הנמוכים ממנו משמעותית כמו נייט רובינסון וספאד ווב.