כוכב NBA ענק בדרך לפיניקס

הסאנס מנסים להתחזק ושם גדול מתקרב. הפרטים בפנים

פיניקס סאנס היא אחת ההפתעות הגדולות של העונה עד כה ב-NBA אך הקבוצה של ג'ף הורנסק לא נחה על זרי הדפנה ומסתפקת בכלים שהביאו אותה עד למקום השישי במערב. לפי דיווח של מארק שטיין, כתבה המוערך של ESPN, הסאנס רוצים לחזק את הסגל ובודקים את האופציה להעביר לשורותיהם את פאו גאסול.


הלייקרס, שמתפללים שהעונה הנוראית הזאת תסתיים ותישכח, כבר יודעים שאין להם שום סיכוי להעפיל לפלייאוף ולכן לא תהיה להם בעיה לוותר על השחקן היציב והאיכותי ביותר שלהם העונה.

לפי הדיווחים מלוס אנג'לס, היחסים בין הספרדי הוותיק להנהלת המועדון ולמאמן, מייק ד'אנטוני, עלו על שרטון וכבר תקופה ארוכה שהם מחפשים עבורו טרייד הולם אך ללא הצלחה. חוזהו של גאסול (19.3 מיליון דולר) מסתיים בתום העונה הנוכחית ואם לא יהיו הפתעות בלתי צפויות, הוא לא יחתום על חוזה חדש אלא יחפש קבוצה אחרת.


השחקן היחיד שפיניקס יכולה להציע ללייקרס תמורת גאסול הוא הסנטר הפצוע, אמאקה אוקאפור, שכבר לא יחזור לשחק העונה אך מה שמעניין את המועדון מעיר המלאכים הוא חיסכון כלכלי וזאת הסיבה שהעסקה היא כדאית עבורם.


חוזהו של אוקאפור זול יותר משל גאסול (14.5 מיליון) ולכן, במידה והטרייד אכן ייצא לפועל, הלייקרס , שחורגים כרגע מתקרת השכר, יחסכו סכום לא מבוטל ולא יצטרכו לשלם קנס גבוה. בנוסף, חשוב לציין שתום מועד העברות ב-NBA הוא ה-20 לחודש ולשתי הקבוצות יש שבועיים להשלים את העסקה.

בעוד שהלייקרס מחפשים להיפטר משחקנים, יריבתם העירונית מנסה להתחמש לקראת השלבים המכריעים של העונה ומנהלת מו"מ עם הגארד הסלובני, סשה וויאצ'יץ'. לפי דיווח של הלוס אנג'לס טיימס, וויאצ'יץ' בן ה-30, שזכה בעבר בשתי אליפויות עם הלייקרס ושיחק במדיה במשך שש עונות וחצי, צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לעשרה ימים בקבוצה של דוק ריברס, המדורגת במקום הרביעי במערב וחולמת על אליפות היסטורית. בעונה שעברה שיחק וויאצ'יץ' באפס אנדולו הטורקית ואת העונה הנוכחית פתח בבית.