כמו ג'ורדן: כוכב העבר עובר לבייסבול?

מייקל החליף ענף בשיאו, כעת גם מגריידי בדרך לקריירה חדשה

לכל סיום יש התחלה חדשה. תשאלו את טרייסי מגריידי, שעד תום העונה הקודמת עוד שיחק ב-NBA וכעת החליט לשנות כיוון ולנסות את מזלו כשחקן בייסבול מן המניין. על אף שהיה שחקן סופר-מוכשר, טי-מאק לא הצליח להשאיר את חותמו בליגה הטובה בעולם וסיים את הקריירה בקול ענות חלושה וללא תארים. כעת, אולי בשל הכשלון בכדורסל, מגריידי הולך לנסות את מזלו בענף אחר.

בשיאו, אקס אורלנדו וסן אנטוניו היה אחד ה"חקיינים" הטובים ביותר של מייקל ג'ורדן, וכעת הוא החליט שוב לחקות את אלוהים - שניסה את מזלו בבייסבול גם כן. בספטמבר האחרון, כידוע, הפך כוכב העבר לאחד מהבעלים של ליגת בייסבול עצמאית שאמורה לצאת לדרך ב-2015. והעדכון האחרון מדבר על כך שאינו מתכוון להיות רק הבעלים, אלא גם אחד השחקנים בליגה.


את השמועות לגבי החלטתו המקצועית של מגריידי חשף ג'ף ואן גנדי. "אני חושב שהוא הולך לשחק כבר השנה כפיצ'ר בקבוצת בייסבול מליגה עצמאית", אמר מאמן עבר ופרשן ESPN במהלך משחק, והוסיף באופטימיות: "שמעתי ממקור ביוסטון שהוא זורק כדורים במהירות של מעל 145 קמ"ש".


ואם תשאלו את מגריידי, לא תתקלו בהכחשה. ההפך הוא הנכון. "בייסבול הוא האהבה הראשונה שלי", חשף מגריידי. "גם עד היום אני אוהב בייסבול יותר משאני אוהב כדורסל".