דוראנט והת'אנדר הביסו את מיאמי ולברון

95:112 לאוקלהומה בחוץ. 33 לדוראנט, ג'יימס 34. יוסטון הכניעה את דאלאס

אם למישהו היה ספק עד עכשיו לגבי היכולות של קווין דוראנט ואוקלהומה סיטי, הניצחון הענק שלהם הלילה (בין רביעי לחמישי) בביתה של האלופה הבהיר בדיוק מי השחקן והקבוצה שנמצאים בכושר הטוב ביותר כרגע. מעט מאוד קבוצות היו מצליחות לצאת מהמצב שאליו נקלעו דוראנט וחבריו במיאמי, אבל הקבוצה של סקוטי ברוקס היא משהו מיוחד וכך גם הכוכב הגדול שלה. דוראנט רשם משחק מספר 12 ברציפות עם 30 נקודות לפחות והוביל את OKC לניצחון תשיעי ברציפות, כאשר הפעם הוא גם קיבל עזרה גדולה מהחברים שלו. מעבר לכך, יוסטון ועומרי כספי (2 נק') ניצחו דרבי טקסני נוסף ויממה אחרי הניצחון על סן אנטוניו, גברו בחוץ על דאלאס על אף משחק שיא של דירק נוביצקי. הספרס, לעומת זאת, ממשיכים לאבד גובה וספגו הפסד שלישי ברציפות כשנוצחו בביתם על ידי שיקגו בולס. ממפיס ניצחה בסקרמנטו והיא רחוקה חצי משחק בלבד מהמקום השמיני במערב.


מיאמי - אוקלהומה סיטי 112:95


הדו-קרב בין דוראנט ללברון ג'יימס, שעל דעת רבים נחשבים לשני השחקנים הטובים בעולם, התחיל בשליטה של ה-MVP הנוכחי והאלופה בשנתיים האחרונות, אך הסתיים עם ניצחון מוחץ של KD והטוענת הראשית לכתר, שסיפקו את אחת התצוגות המרשימות שנראו העונה והשיגו ניצחון שכולו הצהרת כוונות לקראת ההמשך.

מוליכת המערב השפילה את האלופה כשהפכה פיגור של 18 נקודות הפרש לניצחון משכנע במיוחד (ההפרש כבר הגיע ל-25 נקודות) בעזרת עוד משחק גדול של הסקורר הטוב בעולם ויום קליעה קבוצתי מדהים מחוץ לקשת. הת'אנדר קלעו 16 שלשות מ-27 ניסיונות ודוראנט הוביל אותה עם 33 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לברון אמנם לא נפל מדוראנט וקלע אפילו נקודה אחת יותר, אך ההבדל היה בתפוקה של שאר השחקנים בשתי הקבוצות.


סרג' איבקה קלע 22, ג'רמי לאמב הוסיף 18 נקודות והאקס פקטור, דרק פישר, הפציע מחדש כשקלע 15 נקודות עם 5 שלשות ללא החטאה. מנגד, כריס בוש ודוויין ווייד ניסו לעזור לג'יימס וקלעו 18 ו-15 נקודות בהתאמה, אך כמעט לא הורגשו.

דאלאס - יוסטון 117:115


בתוך 24 שעות הצליחה יוסטון לנצח שני דרבים טקסנים שונים וזאת למרות שבשניהם היא נאלצה לשחק ללא ג'יימס הארדן. עומרי כספי קלע הפעם 2 נקודות בלבד (1 מ-3 מהשדה, 0 מ-1 לשלוש) והוסיף 2 כדורים חוזרים ו-2 אסיסטים ב-12 דקות, אך דונטאס מוטיונאס הליטאי וארון ברוקס דאגו לספק את הסחורה מהספסל במקומו.


בהיעדרו של הסקורר המוביל, שאר שחקני הרוקטס התעלו על עצמם והשיגו ניצחון יוקרתי מול משחק שיא של דירק נוביצקי, שקלע 38 נקודות והוריד 17 ריבאונדים. שבעה שחקנים של הרוקטס קלעו בספרות כפולות, כשצ'נדלר פארסונס הוביל עם 26 נקודות. דווייט הווארד קלע 21. ג'רמי לין היה ענק עם 18 נקודות 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וטרנס ג'ונס הוסיף 16. בצד המפסיד, וינס קרטר בלט לצידו של נוביצקי עם 22 נקודות.

סן אנטוניו - שיקגו 96:86


מכת הפציעות מתחילה למוטט את סגנית האלופה, שלא הצליחה לעצור את המפולת וספגה הפסד שלישי רצוף. מאנו ג'ינובילי הצטרף הלילה לרשימת הפצועים ההולכת ומתארכת של הספרס וכוללת גם את קוואי לאונרד, דני גרין וטיאגו ספליטר. גדולים ככל שיהיו, טוני פארקר וטים דאנקן לא יכולים לנצח משחקים לבד. הקבוצה של גרג פופוביץ' בנויה על תיאום קבוצתי מושלם וההרכב החסר פוגע משמעותית במשחק ההתקפה שלה, שנראה מבולבל.


הבולס ניצלו זאת היטב וחזרו למסלול הניצחונות אחרי ההפסד למינסוטה. ג'ואקים נואה, שנעדר מההפסד לוולבס, חזר לסגל והיה קרוב לטריפל דאבל כשסיים עם שורה סטטיסטית של 10 נקודות, 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-4 חסימות. קרלוס בוזר הצטיין לצידו בקו הקדמי עם דאבל דאבל של 16 נקודות ו-12 ריבאונדים וג'ימי באטלר הוליך את הקלעים עם 19 נקודות. טוני פארקר קלע 20 וטים דאנקן תרם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים למפסידה.

סקרמנטו - ממפיס 99:89


אוקלהומה סיטי גונבת את כל הכותרות ובצדק, אך הגריזליס לא נופלים מהם בהרבה בתקופה האחרונה והלילה רשמה הקבוצה של דייב ג'ורגר ניצחון רביעי רצוף ותשיעי מעשרת המשחקים האחרונים. מייק קונלי ממשיך לתת את כל הסיבות שבעולם לבחור בו למשחק האולסטאר. הרכז הנהדר, שנמצא בעונת שיא, היה הקלע המוביל במשחק עם 27 נקודות וכרגיל ניווט בצורה מצוינת את משחק ההתקפה של קבוצתו עם 10 אסיסטים. רודי גיי חזר לשורות הקינגס אחרי שלושה משחקים בחוץ וקלע 23 נקודות מול האקסית, אבל דימרקוס קאזינס המשיך להיעדר בשל הפציעה בקרסול ובלעדי הסנטר הדומיננטי הקינגס ספגו הפסד חמישי ברציפות.


קליפרס - וושינגטון 103:110


מי שחשב שהיעדרותו של כריס פול תעצור את הקליפרס התבדה ומאז שהרכז המצוין פרק את הכתף, מאזנם עומד על 11 ניצחונות לעומת 3 הפסדים. הקבוצה של דוק ריברס חזרה הביתה אחרי מסע של שבעה משחקי חוץ והשיגה ניצחון רביעי ברציפות בזכות עוד משחק גדול של בלייק גריפין. וושינגטון עשתה קמאבק גדול ברבע האחרון כשחזרה מפיגור של 16 נקודות הפרש ועלתה ליתרון לקראת הסיום, אלא שריצת 4:10 של הקליפרס בשלוש הדקות האחרונות העניקה להם ניצחון. גריפין (29 נק' ו-9 ריב') ודיאנדרה ג'ורדן (14 נק' ו-17 ריב') שלטו ברחבות. ג'מאל קרופורד (21 נק') וג'יי ג'יי רדיק (20 נק') צלפו מבחוץ ודארן קוליסון שם מדרסים ונכנס לנעליו הגדולות של פול עם 16 נקודות ו-9 אסיסטים. מנגד,בראדלי ביל קלע 20 וג'ון וול רשם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, אך מרטל וובסטר היה היחידי בשורות הוויזארדס שקלע שלשה הלילה כשמאזנם של יתר השחקנים מחוץ לקשת עמד על 0 מ-15.


תוצאות נוספות: בוסטון - פילדלפיה 95:94 (אוון טרנר סל ניצחון בשנייה האחרונה ו-16 נק', 8 אס' ו-6 ריב' לסיקסרס, ג'ראד סלינג'ר 24 נק' ו-17 ריב' לסלטיקס); טורונטו - אורלנדו 83:98 (קייל לאורי 33 נק' ו-11 אס' לרפטורס, ניקולה ווצ'ביץ' 16 נק' ו-10 ריב' למג'יק); מילווקי - פיניקס 126:117 (גוראן דראגיץ' 30 נק' לסאנס, ארסאן איליאסובה 27 נק' לבאקס); מינסוטה - ניו אורלינס 77:88 (קווין לאב 30 נק' ו-14 ריב' לוולבס, אל פארוק אמינו 18 נק' ו-12 ריב' לפליקאנס); דנבר - שארלוט 101:98 (אל ג'פרסון 35 נק' ו-11 ריב' לבובקאטס, רנדי פוי 33 נק' לנאגטס.