ותודה לדוראנט: ברוקס יאמן את נבחרת המערב

מאמן הת'אנדר יעמוד על הקווים באולסטארוגם: מג'יק נגד ד'אנטוני

לסקוט ברוקס היו שתי סיבות לחגוג הלילה (בין שלישי לרביעי) את הפסדה הביתי של פורטלנד לממפיס. בזכות הניצחון של הגריזליס, הת'אנדר הגדילו את הפער מהבלייזרס והספרס בפסגת האיזור המערבי ובעקבות כך נקבע כי המאמן המוערך יעמוד על הקווים של נבחרת המערב באולסטאר ה-63 בתולדות ה-NBA.

המתחרה היחיד של ברוקס על התפקיד היה מאמנה של פורטלנד, טרי סטוטס, מכיוון שגרג פופוביץ' אימן את המערב בעונה שעברה והחוקים לא מאפשרים לאף מאמן לעשות זאת שנתיים ברצף. ברוקס, שכבר אימן את המערב באולסטאר של 2012 והוביל אותו לניצחון 149:152, יתמודד הפעם מול פרנק ווגל, מאמנה של אינדיאנה פייסרס, שיעמוד בראש נבחרת המזרח.

לעומתם של שני המאמנים המצליחים, הצרות של מייק ד'אנטוני רק הולכות וגדלות. הלייקרס ספגו הלילה הפסד חמישי ברציפות ולרשימת המבקרים שלו הצטרף גם מג'יק ג'ונסון. למרות שד'אנטוני והלייקרס סובלים בשנה וחצי האחרונות מהיעדרותו של קובי בראיינט וממכת פציעות קשה, כוכב העבר האגדי של מועדון הפאר לא חסך בביקורות כלפי המאמן.


בראיון ל"לוס אנג'לס טיימס" הוא אמר: "הוא לא מלמד הגנה ואני לא מסוגל לראות את המשחקים של הלייקרס בגלל שהם כל הזמן עושים את אותם טעויות מול הפיק אנד רול ומאפשרים בכל פעם לגארדים של היריבה להגיע עד הטבעת לליי אפ קל. כבר יותר מ-40 משחקים עברו מתחילת השנה והם עוד לא למדו איך לעצור את זה".


מג'יק, שזכה ב-5 אליפויות ב-13 עונות במדי הלייקרס, טען שאין לו שום דבר אישי נגד ד'אנטוני ושדווקא חיבב אותו כשהוא אימן את פיניקס. מצד שני, הוא גם טען שהוא אינו מתאים לאמן מועדון תובעני כמו הלייקרס. "אנחנו הלייקרס ואנחנו חייבים מאמן שמביא אליפויות", סיכם כוכב העבר. "עשינו טעות גדולה שלא החזרנו את פיל ג'קסון. אנחנו חייבים לחזור למחשבות על אליפות ולהפוך את המועדון לאטרקטיבי עבור כוכבים כמו כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס וכריס בוש שיהיו פנויים הקיץ ואף אחד מהם לא יסכים להגיע לכאן אם לא נעשה את זה".