קובי בראיינט ייעדר 3 שבועות נוספים

הברך של כוכב הלייקרס עדיין לא החלימה. לברון מחכה לפגישה עם סילבר

חזרתו של קובי בראיינט למגרשים עלולה להידחות בשלושה שבועות נוספים. "הבלאק ממבה" היה אמור לחזור לפעילות בסוף השבוע הבא, אלא שהברך השמאלית שלו עדיין לא החלימה לחלוטין וככל הנראה הלייקרס, שמדשדשים בתחתית המערב, ייאלצו להסתדר בלעדיו לפחות עוד חודש.


סטיב נאש, לעומת זאת, אמור לחזור בשבוע הבא לסגל הלייקרס. הרכז הקנדי, שנעדר בחודשיים האחרונים בשל הפציעה הטורדנית בגבו, צפוי לחזור לאימונים מלאים לקראת סוף השבוע הקרוב, אך עדיין לא ברור מתי יערוך את הבכורה המחודשת.


גם גל מקל מחכה שהברך שלו תחלים, אך לפי דבריו של מאמנו ריק קרלייל הרכז הישראלי מחלים בקצב מהיר מהצפוי וככל הנראה יחזור למגרשים אחרי פגרת האולסטאר.


לברון מחכה לסילבר


הקומישינר המיועד של ה-NBA, אדם סילבר, ייכנס באופן רשמי לתפקיד במקומו של דיוויד סטרן בשבת הקרובה ואחד האנשים שמחכים לכך בקוצר רוח הוא לברון ג'יימס. ה-MVP של הליגה בשנתיים האחרונות סיפר בראיון ל-ESPN כי ברצונו לערוך פגישה עם הבוס החדש כדי להציע לו מספר רעיונות שישפרו לטענתו את הליגה.

קינג ג'יימס לא מעוניין לחשוף את רשימת הרעיונות שלו בפומבי, אך אמר שהוא חושב עליהם זמן רב וחיכה לרגע הנכון כדי להציע אותם. "אני מקווה שאוכל לשבת עם הקומישינר ופשוט לזרוק לו כמה רעיונות שישפרו את הליגה", הסביר. "אני לא מחפש שינוי קיצוני, אבל המשחק תמיד יכול להיות גדול יותר".


"יש הרבה אנשים שאוהבים את המשחק, אבל לא יכולים לראות אותו אז אני מקווה שנוכל להרחיב את הגבולות שלו", אמר לברון, והחמיא לסילבר: "אני מקווה שיש לו גם כמה רעיונות בשבילי. למדתי להכיר אותו בשנים האחרונות ומאוד התרשמתי ממנו. קל לדבר איתו. הוא מבין את הביזנס וכמה המשחק חשוב לכולם. אני מאחל לו בהצלחה ומקווה שגם הוא יישאר בתפקיד 30 שנה".


בינתיים, לברון וההיט מתכוננים למשחק הסופר-מסקרן מול אוקלהומה סיטי וקווין דוראנט הלוהט, שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי.