טריפל דאבל לדוראנט, הת'נדר ניצחו

כוכב אוקלהומה חם. יוסטון וכספי הובסו. 51 לרוס מטורונטו

מי יעצור את קווין דוראנט? לשאלה הזו, כנראה, לא תימצא תשובה בזמן הקרוב. כוכבה הגדול של אוקלהומה סיטי המשיך בכושרו האדיר, כאשר הפעם סיפק טריפל דאבל בניצחון על פילדלפיה. וזו אפילו לא הצגת היחיד הגדולה של הלילה (בין שבת לראשון). טרנס רוס מטורונטו הפציץ לא פחות מ-51 נקודות על הראש של הקליפרס, אבל לצערו זה לא הספיק לניצחון. מעבר לכך, יוסטון ועומרי כספי חטפו תבוסה בממפיס, אילו אינדיאנה נכנעה בדנבר, ואולדרידג' ניצח את לאב בקרב בין הפאוור פורוורדים הטובים בליגה.

פילדלפיה - אוקלהומה סיטי 103:91


לאחר שהחמיץ את הניצחון על בוסטון בשל פציעה קלה בכתף, דוראנט חזר למגרשים ובגדול. מלך הסלים של הליגה הראה שוב שהוא הרבה יותר מסקורר והשיג טריפל דאבל של 32 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים בניצחון החוץ בפילי. זהו משחק עשירי ברציפות שדוראנט קולע לפחות 30 נקודות והיחידים שעשו זאת בעשר השנים האחרונות הם קובי בראיינט ולברון ג'יימס.


זה הלך יותר קשה מהצפוי לת'אנדר, בעיקר בשל יום קליעה חלש של רוב שחקני הקבוצה (4 מ-21 לשלוש), אבל היכולת הפנטסטית של דוראנט וסרג' איבקה (21 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 חסימות) הספיקה בשביל ניצחון על הסיקסרס החלשים. ג'יימס אנדרסון קלע 19 למפסידה.

ממפיס - יוסטון 81:99


פחות מ-24 שעות אחרי שהפסידו להם בבית בנקודה, עומרי כספי (9 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-18 דקות) והרוקטס הגיעו לממפיס וקיבלו בראש. צ'נדלר פארסונס, שהפציץ 10 שלשות בהפסד אמש, נעצר הפעם על 11 נקודות עם שלשה אחת בלבד. שני הכוכבים הגדולים של יוסטון שוב איכזבו כשג'יימס הארדן קלע 16 נקודות ודווייט הווארד הסתפק ב-10 נקודות בלבד.


הרכז המצוין של הגריזליס, מייק קונלי, הכתיב את קצב המשחק מהפתיחה והוביל את קבוצתו לניצחון עם 17 נקודות. זאק רנדולף שוב לא התרשם מהנוכחות של הווארד מתחת לסלים ושלט בצבע עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-17 ריבאונדים.


דנבר - אינדיאנה 96:109


משהו לא טוב עובר על הפייסרס בימים האחרונים וכנראה שעומס המשחקים מתחיל להשפיע על החבורה של פרנק ווגל. לאחר שאמש הם נזקקו להארכה כדי לגבור על סקרמנטו, הלילה הם איפשרו לדנבר לקטוע רצף של שלושה הפסדים. 


בראיין שואו השיג ניצחון ראשון על הקבוצה שבה שימש כעוזר מאמן לפני הגעתו להרי הרוקיס, בעיקר בזכות משחק מצוין של ווילסון צ'נדלר, שקלע שיא עונתי של 25 נקודות. נייט רובינסון וטימופיי מוזגוב עלו מהספסל והוסיפו 15 נקודות כ"א לנאגטס. ג'יי ג'יי היקסון רשם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-13 ריבאונדים. לאנס סטיבנסון היה מצוין כרגיל למרות ההפסד וסיים עוד הופעה רב גונית עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. פול ג'ורג' קלע 18 נקודות, קלט 11 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, אך סבל מערב קליעה חלש.

טורונטו - קליפרס 126:118


לא ברור מה בדיוק קורה לאחרונה בליגה הטובה בעולם, אך כמעט כל ערב אנחנו מקבלים לפחות הצגה אחת גדולה והלילה זה הגיע מכיוון לא צפוי כשטרנס רוס הצעיר הפציץ 51 נקודות נגד הקבוצה של דוק ריברס. בסופו של דבר זה לא עזר לרפטורס לצאת עם ניצחון על הקליפרס, שיצאו מקנדה עם ידם על העליונה בזכות ג'מאל קרופורד. הסקורר הוותיק דאג שחסרונו של כריס פול לא יורגש והוציא את העוקץ מהתצוגה של רוס בזכות משחק שיא של 37 נקודות ו-11 אסיסטים. גם בלייק גריפין נתן הצגה וסיים עם 30 נקודות. ג'יי ג'יי רדיק הוסיף 18 למנצחת.


שארלוט - שיקגו 89:87


כולם הספידו את שיקגו כשדריק רוז נפצע שוב, ואף אחד לא התרשם כשהבולס החתימו את די ג'יי אוגוסטין כדי שימלא את מקומו. אלא שמאז הגעתו של הגארד לעיר הרוחות, הבולס נראים מצוין וזה בעיקר בזכותו. הלילה פגש אוגוסטין את האקסית, שנתנה לו ללכת בסוף 2012 אחרי ארבע עונות במדיה, והשיג את הנקמה המתוקה שלו במייקל ג'ורדן וקבוצתו. אוגוסטין קלע 15 נקודות ברבע האחרון והוביל את הבולס לניצחון עשירי מתוך 13 המשחקים האחרונים. הגארד המצוין קלע שליש מהנקודות של שיקגו במשחק וסיים עם 28 נקודות. ג'ואקים נואה התקרב לטריפל דאבל וסיים עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. משחק מצוין של אל ג'פרסון (32 נקודות ו-13 ריבאונדים) לא עזר לבובקאטס.

פורטלנד - מינסוטה 104:115


רוצים להבין כמה פורטלנד מפתיעה השנה? לקבוצה של טרי סטוטס לקח קצת יותר מחצי עונה כדי להשיג את אותה כמות ניצחונות שהיו לה בכל העונה שעברה. הבלייזרס ניצחו בפעם ה-33 העונה ונקמו בוולבס על ההפסד במפגש הראשון בין הקבוצות העונה. הקרב המסקרן בין לימרקוס אולדרידג' לקווין לאב הסתיים בניצחון של שחקן הפנים של הבלייזרס, שקלע 21 נקודות והוריד 8 ריבאונדים בעוד לאב הסתפק בדאבל דאבל של 15 נקודות ו-13 ריבאונדים.


פורטלנד הוכיחה שוב שהיא קבוצה עמוקה כאשר מו וויליאמס הוותיק קלע 16 נק' וחיפה על ערב בינוני יחסית של דמיאן לילארד (14 נק'). ווסלי מתיוז קלע 18 ורובין לופז עזר לאולדרידג' בקרבות מול לאב ופקוביץ' עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. קווין מרטין קלע 30 נקודות לוולבס, שספגו הפסד ראשון לאחר שלושה ניצחונות רצופים.


יוטה - וושינגטון 101:104


הוויזארדס הגיעו לסולט לייק סיטי במטרה לעלות למאזן חיובי לראשונה מזה ארבע שנים ובמחצית הראשונה היה נראה שהכל הולך לפי התוכניות שלהם כשפתחו פער דו ספרתי של 13 נקודות הפרש אלא שלאנס קאנטר היו תוכניות משלו. הסנטר הטורקי עלה מהספסל והוביל את הג'אז לניצחון עם 24 נקודות ב-30 דקות. בעוד שקאנטר (11 מ-13 מהשדה) ודרק פייבורס (11 נק' ו-14 ריב') שלטו ברחבות, גורדון הייווארד, אלק בארקס וטריי ברק השלימו את העבודה מהקו האחורי כשהווארד קלע 16 נקודות, בארקס סיים עם 15 וברק קלע 12 ומסר 8 אסיסטים. טרבור אריזה קלע 23 לוויזארדס, שחזרו למאזן שלילי.


מילווקי - אטלנטה 112:87


מילווקי ממשיכה להוות שטיח ליריבותיה כדי לנסות לתפוס את המקום הראשון בדראפט הבא. אטלנטה הייתה הנהנית התורנית מהחולשה של הבאקס ולמרות סגל חסר במיוחד לא התקשתה להביס את הקבוצה הנוראית של לארי דרו. פול מילסאפ הוביל שישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס עם 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לו וויליאמס חיפה על חסרונו של ג'ף טיג הפצוע והוסיף 18 נקודות ו-5 אסיסטים. ברנדון נייט היווה שוב צדיק בסדום וקלע 27 נקודות לבאקס, שהפסידו ב-11 מתוך 12 משחקיהם האחרונים.