10 הזמנות החתונה הכי מקוריות שראיתם אי פעם

מתי בפעם האחרונה קיבלתם הזמנה לחתונה שגרמה לכם לעצור ולהתפעל? הרעיונות הבאים לא ישאירו אתכם אדישים, ואולי אפילו יעשו לכם חשק

הזמנות לחתונה בלונים

לקראת עלייתה של הקומדיה החדשה "שמחות", שמביאה לכם את המתרחש מאחורי הקלעים של אולם אירועים משפחתי, ולכבוד עונת החתונות הבאה עלינו לטובה (היא כבר כאן למעשה), מצאנו לכם ברחבי הרשת כמה רעיונות מפתיעים במיוחד לעיצוב הזמנות לחתונה. חלקן קצת מופרכות (למרות שמישהו באמת הכין אותן) וחלקן ממש קלות להכנה, גם מבחינת תקציב וגם מבחינת הכישורים שהן מצריכות. מה שבטוח - מעורר השראה.

הדרך לחתונה מתחילה מההזמנה, אז הנה 10 רעיונות להזמנות חתונה

1. משקפי תלת מימד

איימי ובעלה לא ראו את עצמם כ"טיפוס המתחתן". הם העדיפו לטייל ולגור ברחבי העולם, להקים בית יחד ובסופו של דבר גם משפחה. אלא שכמה רגעים קשים ביחסים גרמו להם להבין שהדרך היחידה למסד קשר של מחוייבות היא נישואין. אז כדי לא להיכנע לחלוטין ל"מיינסטרים", הם החליטו לעשות "חתונת הפתעה" - החתונה שלהם התחבאה בתוך מסיבת יום ההולדת של בת השנתיים שלהם. לצורך העניין, איימי יצרה יצרה את ההזמנות האלה, שבמבט ראשון נראות כמו הזמנה לאירוע המוכרז, אלא שכששמים את משקפי התלת מימד (שחולקו ביום ההולדת), ניבטת מתוך ההזמנה גם הזמנה לחתונה.

הזמנות לחתונה תלת מימד
צילום: polka dot bride

2. טיימר ספירה לאחור

אמנם מי שבעיקר סופר את הימים עד החתונה הם המתחתנים עצמם, אבל כמה פעמים קורה לכם שפורח לכם מהראש תאריך של חתונה ופתאום אתם נזכרים שבוע לפני? את הטיימר המאולתר הזה, שלא מתפשר על העיצוב, תוכלו לתלות לעל המקרר וכך גם לקשט אותו וגם להסתנכרן על הלו"ז. ואם אתם אלה שמחלקים את ההזמנות - אחלה דרך להוסיף להתרגשות.

הזמנות לחתונה ספירה לאחור
צילום: until sunday

לכל הפרטים על הסיטקום "שמחות" לחצו כאן

כמה עולה העוגה הכי יקרה בעולם? 

7 רעיונות להצעות נישואין טעימות ביותר

3. פטיפון

את בני הזוג האלה הפגישה המוזיקה לכן זה רק טבעי שההזמנה שלהם היא מוזיקלית. אבל ממש. מדובר בפטיפון ידני – כשמסובבים את התקליט הקטן, מתנגן שיר ששני בני הזוג כתבו יחד. צפו בווידאו וראו כמה זה מדהים.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-smachot-season-01-articles-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_h84e7poa' duration='15'']

4. אוהל טיפי בהרכבה עצמית

להזמנות יש נטייה להישלח בדואר, לקבל מבט חטוף מהמוזמנים ולהישכח במקרה הטוב או להיזרק במקרה הפחות טוב. אז קבלו את ההזמנה שיכולה גם להיות אחלה קישוט לשולחן העבודה שלכם, בבית או במשרד.

הזמנות לחתונה אוהל טיפי
צילום: wear device

5. ויו-מאסטר

הפעם מדובר בהשקעה של ממש – זוכרים את הויו-מאסטר? פשוט שולחים למוזמנים קופסא בדואר, עם גלגל תמונות ובו כל הפרטים הנחוצים לחתונה.

הזמנות לחתונה ויו-מאסטר
צילום: melangerienyc on Etsy

הזמנות לחתונה ויו-מאסטר
צילום: melangerienyc on Etsy

6. כרטיס גירוד

כולם אוהבים כרטיסי גירוד, אלא שלרוב הם מצריכים לקיחת חלק בהימורים. הנה הזדמנות ליהנות מהשעשוע ולהרוויח מידע חשוב – התאריך של החתונה שלכם. וזה אפילו ממש פשוט להכין את זה לבד.

הזמנות לחתונה כרטיס גירוד
צילום: Martha Stewart weddings

7. הזמנה שהיא לוח משחק אכיל

משחק לוח, שמורכב כולו מעוגיות. אפשר ממש לשחק בו, ואז לנשנש.

צילום: layered bake shop

9. בלונים

זה אמנם עובד יותר טוב באנגלית, אבל אם תצליחו לחשוב על סלוגן קליט גם בעברית, מדובר בהזמנה דלת תקציב ועשירה במקוריות, שתעלה חיוך על פני כל מוזמן. לרוב בלונים ממשיכים להסתובב לנו בבית עד שיוצא מהם האוויר, אז זו גם אחלה תזכורת לאורחים עד יום החתונה.

הזמנות לחתונה בלונים
צילום: instagram

הזמנות לחתונה בלונים
צילום: not on the high street

10. מתכון לאהבה על קרש חיתוך

ההזמנה המושלמת לבשלנים, וגם לאלה שאוהבים לאכול. ככה הופכים קלישאה ("המתכון לאהבה") לרעיון מקורי ומגניב.

הזמנות לחתונה מתכון על קרש חיתוך
צילום: joan lim

 

קרדיט: http://www.hongkiat.com/blog/most-creative-wedding-invitations/ (שם תמצאו גם רעיונות נוספים)