שרית חדד חושפת בת זוג בשיר חדש

שרית חדד משחררת שיר חדש בשם "אהבה כמו שלנו" בו היא חושפת שהיא נמצאת בזוגיות עם אישה. את השיר כתבו תמר יהלומי ויונתן קלימי שכבר שיתפו פעולה עם חדד בעבר

שרית חדד
שרית חדד | צילום: עדי אורני

במשך 25 שנה שרית חדד הפכה לחלק חשוב בפסקול של חיינו והיום מגיע שיא חדש ואישי עם יציאתה מהארון ששמה סוף לשמועות על נטייה המינית לאורך השנים. השיר "אהבה כמו שלנו" מציג קליפ בו רואים סוגים שונים של אהבות בחיים כשבסוף משעינה חדד את ראשה על הכתף של בת זוגה.

עוד במדור המוזיקה:

חדשות האירוויזיון: כל מה שצריך לדעת לקראת אירוויזיון 2022

"יש זמרים מהדור החדש שיש להם נוסחה לעשות להיט ואלי זה לא מדבר". חמש תחנות בזמן עם אושיק לוי

הזרקור: האמנים החדשים שאתם חייבים להכיר

 

בעמוד האינסטגרם שלה כתבה חדד: "שיר חדש, כתוב ומבוצע מדם ליבי. הקליפ החדש מציג אהבה מנקודת המבט שלי על העולם ועל עצמי. היום כשהבנות שלי גדלות במהירות עם עיניים סקרניות אני שמחה להציג להן את היכולת להיות מה שהן רק רוצות וללמד אותן שהחופש, הזמן והבחירה מעל לכל. תודה על המשפחה שלי והמקום בו הקריירה והמשפחה התמזגו – זה רגע שלם בשבילי". בסוף הפוסט חלקה חדד קרדיטים לשותפים ליצירה, וליד שמה של תמר יהלומי צרפה חדד אייקון של לב.

שרית חדד (צילום: דודי חסון)

תמר יהלומי נחשבת לאחת מהפזמונאים המצליחים בישראל בשנה החולפת. בסיכום השנתי הגיעה יהלומי למקום השני ברשימת הכותבים המושמעים ביותר ברדיו לשנת 2020 לפי אקו"ם, כשרק נעמי שמר ז"ל מקדימה אותה.  כבר לפני חמש שנים כתבה יהלומי שיר לחדד בשם "מתפללת" מתוך אלבומה "שרה שרה" ולאחר מכן השתיים שיתפו פעולה בשלושה שירים נוספים. לראיון עם תמר יהלומי לחצו כאן.

שרית חדד בקליפ חדש
שרית חדד בקליפ חדש | צילום: מתוך הקליפ החדש