מרגול, מארינה מקסימיליאן ויוני רכטר יופיעו בפסטיבל הג'אז באילת

המסורת נמשכת: פסטיבל הג'אז באילת ממשיך להביא לישראל אומנים בינלאומיים לצד אומנים ישראליים שיעניקו לקהל הרחב חוויה מוזיקלית מעניינת וייחודית

מרגלית צנעני
מרגלית צנעני | צילום: גבריאל בהרליה

פסטיבל הג'אז אילת ה-35 מציג שילוב של אומנים אהובים וכאלה שצריך להכיר, כשהם שפורצים את הגבולות של עצמם ויציגו את המוזיקה שלהם בזווית מרעננת של פאנק ג'אז. יוסי פיין, המנהל האומנותי של הפסטיבל, מסר: "אחרי החגיגות שהיו לנו בפסטיבל האחרון, אני שמח שוב להציג לכם מגוון רחב של הופעות השנה -  כולם נעים מסביב לג'אז ומקבלים השראה מג'אז ליצור מוזיקה מקורית שמגיעה לאזורים חדשים, וזה תמיד כיף לגלות לכמה עוד מקומות אפשר להגיע וליהנות משלשה ימים של מוזיקה משובחת כדי לזכור מי אנחנו ומה אנחנו אוהבים."

עוד במדור המוזיקה:

הזרקור: האמנים החדשים שאתם חייבים להכיר

"יש זמרים מהדור החדש שיש להם נוסחה לעשות להיט ואלי זה לא מדבר". חמש תחנות בזמן עם אושיק לוי

חדשות האירוויזיון: כל מה שצריך לדעת לקראת אירוויזיון 2022

בין שלל המופעים יציג פסטיבל הג'אז אילת את המופע של יוני רכטר ואלי דג'יברי "דממה בעיר" – מופע משותף של שני ענקי המוזיקה בדואט של פסנתר וסקסופון. השירים היפים של רכטר לצד יצירותיו המלודיות של דג'יברי וסטנדרטי ג'אז שהשניים ינגנו וישירו ביחד.

יוני רכטר
יוני רכטר | צילום: אריאל בשור

גם מרגלית צנעני תופיע בפסטיבל ותארח את הזוכה הטרי של "הכוכב הבא", תמיר גרינברג. מרגול, הזמרת הישראלית שהפכה למוסד, מביאה לאילת את שרשרת להיטי הענק שלה שהפכו לנכסי צאן ברזל כמו "עוד יהיה לי", "עץ ירוק מפלסטיק" ורבים אחרים בעיבודים חדשים. מרגול, שבקרוב תוכלו לראות אותה שופטת בתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" שתשודר ברשת 13 אחרי החגים, תארח זוכה ריאליטי אחר – תמיר גרינברג, שנבחר ברוב קולות ב"הכוכב הבא".

אסתר רדא תופיע עם מחווה לנינה סימון ובילי הולידיי, שתיים מזמרות הג'אז הגדולות מאז ומעולם. רדא שחררה אלבומי מחווה לאגדות הג'אז האמריקאיות, ועכשיו מגיע המופע עם גרסאות מיוחדות לשירים האלמותיים שלהם, לצד שירים מאלבומיה של רדא שתשיר בשלוש שפות: אנגלית, ערבית ואמהרית.

אסתר רדא
אסתר רדא | צילום: Sherban Lupu

מארינה מקסימיליאן מגיעה לפסטיבל הג'אז עם ביצועים חדשים ומיוחדים לשירים אהובים מכל הזמנים, כולל האלבום החדש שלה, "ביחד". מקסימיליאן תארח את מרגי, מכוכבי הפופ הצעירים בישראל, שכמו מקסימיליאן, גם הוא התגלה בתוכנית "הכוכב הבא". את המופע יפיקו גלעד שמואלי וגיא מנטש. לראיון עם מארינה מקסימיליאן לחצו כאן.

מארינה מקסימיליאן
מארינה מקסימיליאן | צילום: שי פרנקו

לפרטים נוספים ומכירת כרטיסים: www.redseajazz.co.il