עדן חסון, עומר אדם, תיסלם ושלום חנוך: פסטיבל התמר ה-22 יוצא לדרך

ארבעה לילות של פסגת המוזיקה הישראלית, בין ה-10 ל-14 באוקטובר, עם מופעי לילה מרגשים, הופעות שהופכות למסיבות מפוצצות אנרגיה ומופעי הזריחה הידועים שהפכו לקלאסיקה. כל הפרטים

פסטיבל התמר
פסטיבל התמר | צילום: ליאור כתר (נגה ארז), אורית פניני (שלום חנוך), אלדד אלוני (עומר אדם), דניאל סטרבו באדיבות גירץ הפקות (עדן חסון), אודי אבן חיים לדיאגו מיטלברג (אהוד בנאי)

זו השנה ה-22 של פסטיבל התמר, שיצא לדרך השנה ב-10.10, עד שכמעט ואפשר להכריז על הפסטיבל כחג רשמי בישראל. ארבעה לילות של פסגת המוזיקה הישראלית, מופעי לילה מרגשים, הופעות שהופכות למסיבות מפוצצות אנרגיה ומופעי הזריחה הידועים שהפכו לקלאסיקה. כל זאת על רקע תפאורה מדברית עוצרת נשימה.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

יריית הפתיחה של הפסטיבל תכלול את אברהם טל, עדן חסון, שרית חדד ואושר כהן - ארבעה מופעים בערב אחד, עם שיתופי פעולה מיוחדים בין האמנים ועוד המון הפתעות. בהמשך הפסטיבל יופיעו גם מארינה מקסמיליאן, אמיר דדון, עומר אדם, אריאל זילבר ולהקת ברוש, החברים של נטאשה, תיסלם ושלום חנוך, אקו , טונה, נגה ארז, מרסדס בנד, הדג נחש וכמה שיתופי פעולה שמעולם לא קרו קודם.

על פסגת המצדה יתקיימו לאור זריחה מופעים מיוחדים בנוף עוצר נשימה של עילי בוטנר וילדי החוץ עם גיא מזיג, מוש בן ארי, והופעה מרגשת במיוחד של אהוד בנאי.

פסטיבל התמר
פסטיבל התמר 2022

בפסטיבל ארבעה אתרים שונים שיספקו שלל מופעים:

* היכל מצדה: מתחם מופעים למרגלות המצדה. חוויה מרגשת עם תפאורת "גב במה" של הר המצדה.
* פסגת מצדה: בלעדי לפסטיבל! מופעים בפסגת המצדה במתחם הארמון הדרומי הצופה אל עבר ים המלח.
* קיבוץ עין גדי: הופעות פתוחות לקהל הדשא, תחת עץ הבאובב בקיבוץ עין גדי.
* נאות הכיכר: מופעי חינם בפארק האקולוגי בפתחת נחל אמציה במפגש הישובים נאות הכיכר ועין תמר.

המכירה תחל ב 18.7 במחירי השקה!
מחירי כרטיסים ופרטי רכישה באתר טיקטמאסטר