Losing IT: המפיק והדיג'יי האוסטרלי FISHER מגיע לישראל לפסטיבל חד פעמי

מי שאחראי לאחד הלהיטים הגדולים בעולם Losing It ומועמדות לפרס הגראמי, המפיק והדיג'יי האוסטרלי הידוע בכינוי Fisher מגיע לפסטיבל דאנס בגאן האורבני בתל אביב. כל הפרטים

המפיק והדיג'יי האוסטרלי FISHER
המפיק והדיג'יי האוסטרלי FISHER | צילום: יחצ

מאנונימיות כמעט מוחלטת ושנים מועטות בלבד בתעשייה, FISHER או בשמו האמיתי, פול ניקולס פישר, מגיע לישראל בשיא הקריירה. עם הטראק הכי מושמע בפסטיבלים והמועדונים ברחבי העולם ומועמדות לפרס הגראמי בקטגורית הקלטת הדאנס הטובה ביותר של השנה, פישר ללא ספק במעמד של כוכב על .

עוד בתרבות ובידור:

המופע בישראל FOLLOW THE FISH מעלה את האנרגיות הצבעוניות והשיגעון האוסטרלי לקצה עם במה שנבנתה במיוחד ופירוטכניקה מושקעת הכוללת מצגים פיזים ואנושיים, כך שלקהל הישראלי מצפה שואו מטורף שטרם נראה כמותו.

בשנת 2010 הקים פישר עם חברו לי סדלי את ההרכב CUT SNAKE, ולמרות ההופעות הרבות החליט ב-2017 לצאת לדרך עצמאית. הלהיטים – YA KIDDING, STOP IT, YA DIDN’T צברו פופולאריות רבה, אך הפריצה הגדולה הגיעה ב-2018 עם LOSING IT, שהפך להמנון בקנה מידה עולמי כטראק המנוגן ביותר בפסטיבל טומרולנד 2019, ומועמדות לפרס הגראמי בקטגורית הקלטת הדאנס הטובה ביותר של השנה.

פישר הפך לאחד האמנים המבוקשים ביותר בתעשייה והחל לכבוש במות ראשיות בפסטיבלים ברחבי העולם .
ב-2019 שיחרר את הלהיט YOU LITTLE BEAUTY ושבר שיא אישי עם הופעת אורח ב–ESSENTIAL MIX ברדיו הבריטי BBC RADI 1 הידוע, צעד שבהחלט נחשב לאחד מהדברים הכי גדולים שאמן בתעשיית המוזיקה האלקטרונית יכול לעשות.

Fisher in Israel יום שבת - 27.8, הגן האורבני, דרך שלמה 38, תל אביב
שעות האירוע : 15:00-03:00
מחיר כרטיס נע בין 200-350 ₪
להזמנות כרטיסים לחצו כאן