בדרך לישראל: ג׳סטין ביבר מודיע על חזרתו לסיבוב ההופעות העולמי

חוזר לעבודה: ג'סטין ביבר מודיע כי הוא מחדש את סיבוב ההופעות העולמי שנקטע בעקבות התסמונת הרפואית ממנה סבל. במסגרת הסיבוב, ביבר יגיע כמתוכנן לפארק הירקון ב-13.10

ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר | צילום: shutterstock

הזמר הקנדי חשף ביוני האחרון כי הוא אובחן כסובל מתסמונת רמזי-האנט הנגרמת מווירוס הרפס זוסטר, וכי כתוצאה מכך חצי מפניו שותקו. ביבר, שדחה כמה מהופעותיו עד שיחלים, סיפר אז כי הוא לא יכול למצמץ בעינו הימנית, וכי כל אותו צד בפנים משותק. "קשה לי יותר ויותר לאכול וזה מאוד מתסכל. בבקשה תתפללו עבורי", אמר אז. "אני מאמין וסומך על אלוהים שיש סיבה לכל זה".

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

בעקבות המחלה, ביבר עצר את סיבוב ההופעות העולמי, שאמור היה לכלול גם גיחה לישראל באוקטובר, ושיתף כי עברה עליו תקופה מורכבת, והביע אמונה כי זו רק שאלה של זמן עד שיחלים: "רציתי לשתף קצת איך הרגשתי", כתב ביבר בפתח הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. "בכל יום המצב השתפר, ודרך אי-הנוחות שבמצב מצאתי נחמה במי שעיצב אותי ומכיר אותי".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

היום (שלישי) ביבר מודיע כי הוא מחדש את סיבוב ההופעות העולמי, וההופעה הראשונה תהיה עוד כשבועיים ב-31.7 בלוקה, איטליה ומשם ימשיך לאירופה, דרום אמריקה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה. במסגרת סיבוב ההופעות העולמי הענק, יגיע ביבר כמתוכנן גם לפארק הירקון ב-13 באוקטובר מה שצפוי להיות המופע הבינלאומי המרכזי שחותם את הקיץ.